هاست پرسرعت
خودرو

تانک روسی برای له کردن یک خودروی غیرنظامی در اوکراین راهش را به سمت آن کج کرد

تانک روسی برای له کردن یک خودروی غیرنظامی در اوکراین راهش را به سمت آن کج کرد

هشدار: ویدیوی زیر ممکن است برای مخاطبان آزاردهنده باشد!

با ادامه انتشار گزارش‌های تهاجم روسیه به اوکراین، آمار تلفات غیرنظامیان نیز آشکارتر می‌شود. فیلم جدیدی که روز جمعه منتشر شد، نشان می‌دهد که یک خودروی زرهی، که منابع متعددی ادعا می‌کنند روسی است، در حال رانندگی در یک بزرگراه، از مسیر خود منحرف شده و یک خودروی غیرنظامی را که در جهت مخالف حرکت می‌کند، له می‌کند.

 

 

تانک از روی خودرو رد می‌شود و بعد دوباره از روی خودرو به عقب بازمی‌گردد و سپس به راه خود ادامه می‌دهد. فریادهای وحشتناک مردم در اتاقی که از این رویداد فیلم‌برداری می‌شود و همچنین صدای تیراندازی در پس زمینه شنیده می شود.

البته به طور معجزه آسایی، فیلم جداگانه ای که ادعا می شود مربوط به همان خودرو است، مردی را نشان می دهد که در صندلی راننده گیر افتاده است اما همچنان هوشیار است. خودرو توسط افراد دیگری احاطه شده است که سعی می کنند فلز را جدا کنند تا راننده را آزاد کنند. میزان جراحات این مرد و وضعیت فعلی وی مشخص نیست.

خبرگزاری «سان» گزارش می دهد که این خودرو، یک خودروی زرهی استرلا-10 با قابلت حمل سلاح های ضد هوایی است که توسط ارتش روسیه و اوکراین استفاده می شود. ویکتور برباش، یکی از ساکنان کیف به نیویورک پست گفت: «من یک خودروی زرهی دیدم […] این تصادفی نبود، برای سرگرمی بود، نیازی به این کار نبود […] و فقط به سمت این ماشین رفت و از روی آن رد شد. ایستاد، دوباره به عقب برگشت و ادامه داد

این فیلم که صحت آن توسط «اسنوپس» تایید شده است، همزمان با نزدیک شدن نیروهای روسی به پایتخت اوکراین منتشر می شود. طبق گزارش سی‌بی‌سی، بر اساس گفته های ویتالی کلیچکو، شهردار کیف، پایتخت زیر بارش موشک هاست و شهر وارد مرحله دفاعی شده است.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در بیانیه‌ای که روز جمعه در توییتر منتشر کرد، از ناظران خارجی خواست تا تحریم‌ها علیه روسیه را تشدید کنند و گفت که «هنوز همه امکان ها برای تحریم‌ اجرا نشده است».

محله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا