هاست پرسرعت
بازی

تایید ساخت سریال God of War برای آمازون

تایید ساخت سریال God of War برای آمازون

اسفند گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه آمازون و بخش تلویزیونی سونی پیکچرز در حال مذاکره برای ساخت اقتباس تلویزیونی براساس مجموعه بازی God of War هستند. حالا در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریال خدای جنگ تایید شده است. آمازون رسما اعلام کرد که به ساخت سریال God of War چراغ سبز نشان داده است. علاوه‌بر سریال خدای جنگ، آمازون استودیو در حال ساخت سریال Fallout نیز است و همچنین ساخت سریالی براساس مجموعه بازی Mass Effect را در اختیار دارد.

مقاله‌ مرتبط:

  • فیلم ها و سریال هایی که از روی بازی ساخته خواهند شد | از ماینکرفت تا سونیک ۳

مارک فرگوس و هاوک اوتسبی، سازندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال The Expanse به‌همراه ریف جودکینز، تهیه‌کننده و شورانر سریال The Wheel of Time قرار است در همکای با PlayStation Productions و بخش تلویزیونی سونی پیکچرز در ساخت سریال God of War همکاری کنند. گفته می‌شود که این سریال قرار است داستان دو نسخه اخیر بازی خدای جنگ را که اتفاقات آن در دنیای اساطیری نورس رخ می‌دهد، پوشش دهد.

کریتوس و آترئوس سوار بر قایق در بازی God of War

تمرکز سریال God of War روی کریتوس، جنگجوی یونانی با گذشته‌ای خونین است که خودش را شخصا از یونان به قلمرو میدگارد در نورس تبعید می‌کند و سلاح‌های خود را برای همیشه آویزان می‌کند. زمانی‌که همسر کریتوس فوت می‌کند، او به‌همراه پسرش ماجراجویی خطرناکی را آغاز می‌کند تا خاکستر همسرش را که آخرین آرزوی او است، در بلندترین قله رها و پخش کند. کریتوس خیلی سریع متوجه می‌شود که این یک ماجراجویی حماسی است که پیوندهای پدر و پسری را آزمایش می‌کند و همچنین کریتوس مجبور می‌شود تا با خدایان و هیولاهای جدیدی مبارزه کند.

مجموعه بازی God of War از سال ۲۰۰۵ کار خودش را آغاز کرد و تاکنون ۷ نسخه از این بازی تولید و منتشر شده است. اولین بازی خدای جنگ برای کنسول پلی استیشن 2 منتشر شد و در طول ۶ قسمت اول که ۲ نسخه برای PSP و ۴ نسخه برای کنسول پلی استیشن تولید شد، شاهد مبارزه کریتوس با خدایان یونانی بودیم. مدتی پیش نیز بازی God of War Ragnarok برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شد که این بازی پایانی بر خط داستانی نورس مجموعه خدای جنگ بود.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا