هاست پرسرعت
بازی

تایید ساخت فیلم Creed 4 توسط مایکل بی جردن تا احتمال گسترش دنیای کرید

تایید ساخت فیلم Creed 4 توسط مایکل بی جردن تا احتمال گسترش دنیای کرید

فیلم Creed 3 قرار است در تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) اکران شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از آینده این مجموعه منتشر شده است. مایکل بی جردن، بازیگر نقش آدونیس کرید و کارگردان فیلم Creed 3 در مصاحبه جدیدش در طول برنامه IGN FanFest از ساخت فیلم Creed 4 خبر داد و گفت که احتمال ساخت اسپین‌آف‌های بیشتر براساس مجموعه فیلم کرید وجود دارد.

زمانی‌که از جردن در مورد فیلم Creed 4 یا ساخت اسپین‌آف احتمالی براساس آن پرسیده شد، او ساخت فیلم کرید ۴ را تایید و اضافه کرد: «من فقط می‌خواهم که دنیای فیلم Creed را به شکل منطقی و درست گسترش دهم، اما مطمئنا منتظر چیزهای بیشتری در مورد کرید باشید.»

اگرچه اطلاعات بیشتری از فیلم Creed 4 یا اسپین‌آف احتمالی آن در دسترس نیست، اما مرداد امسال خبری منتشر شد مبنی‌براینکه اسپین‌آفی براساس فیلم Creed و شخصیت دراگو، بوکسور روسی در دست ساخت است و روبرت لاوتون وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم درام ورزشی را بر عهده گرفته است. همچنین خود مجموعه فیلم Creed اسپین‌آف مجموعه فیلم راکی محسوب می‌شود که ظاهرا قرار است همچنان شاهد ادامه یافتن آن باشیم.

مایکل بی. جردن، تسا تامپسون، فیلیسیا رشاد، جاناتان میجرز، وود هریس، فلوریان مونتنو، سلنیس لیوا، تادئوس جی میکسون، اسپنس مور دوم و میلا دیویس کنت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Creed 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کینان کوگلر و زک بایلین وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Creed را براساس داستانی از رایان کوگلر بر عهده داشته‌اند که او پیش از این فیلم کرید را کارگردانی کرده بود. مایکل بی جردن وظیفه کارگردانی فیلم Creed 3 را بر عهده دارد که اولین تجربه کارگردانی او است.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا