هاست پرسرعت
بازی

تایید ساخت فیلم The Animal 2 و بازگشت راب اشنایدر

تایید ساخت فیلم The Animal 2 و بازگشت راب اشنایدر

ساخت فیلم کمدی The Animal 2 با حضور راب اشنایدر به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده تایید شد.

طرفداران آثار کمدی قطعاً با فیلم The Animal آشنایی دارند. اثری جذاب و تماشایی با هنرنمایی راب اشنایدر (Rob Schneider) که در سال 2001 پخش شد و با استقبال گسترده‌ای از سمت بینندگان مواجه شد. حال پس از گذشت 21 سال بالاخره می‌توانیم شاهد ساخت دنباله این اثر با حضور اشنایدر باشیم.

در دنباله این اثر که تحت عنوان The Animal 2 شناخته می‌شود، نه تنها شاهد ایفای نقش راب اشنایدر در نقش ماندگار خود خواهیم بود، بلکه کارگردانی و نویسندگی آن نیز توسط خود این ستاره صورت خواهد گرفت. همسر وی نیز در نویسندگی فیلم‌نامه این اثر حضور خواهد داشت.

تبلیغات

طبق گزارشات منتشر شده، در این دنباله شاهد ماروین میان‌سالی خواهیم بود که سعی دارد تا روش‌های جدیدی را برای کنترل قدرت‌های خود فرا بگیرد. از سوی دیگر اما شاهد حضور دشمن جدیدی خواهیم بود که باعث می‌شود تا ماروین مداخله کرده و با او به مبارزه بپردازد.

نخستین فیلم این مجموعه یکی از آثار جذاب ژانر کمدی بود که هنوز هم تماشای آن می‌تواند برای طرفداران این سبک از ارزش بالایی برخوردار باشد. علی‌رغم این که هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای فیلم The Animal 2 در نظر گرفته نشده است، اما انتظار می‌رود که در سال 2023 شاهد انتشار اخبار بیشتری درباره این پروژه سینمایی باشیم.

منبع: مووی‌وب

DARKSIREN❤GOD OF WAR❤هادی صفاییRich Man

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا