هاست پرسرعت
بازی

تا به امروز تنها 2 بازی در 2022 متای 90 یا بالاتر را کسب کرده‌اند

تا به امروز تنها 2 بازی در 2022 متای 90 یا بالاتر را کسب کرده‌اند

صنعت بازی های ویدیویی یکی از بزرگترین صنایع سرگرمی در جهان است. علی‌رغم تاخیرهای قابل توجه، سال 2022 سهم نسبتا خوبی از بازی‌های ویدئویی با کیفیت داشته است و تاکنون 2 مورد از این عناوین جدید موفق به کسب میانگین متای 90 یا بالاتر شده‌اند.

تا به امروز، تنها عناوین Elden Ring و Neon White به ترتیب امتیاز 96 و 90 را در وبسایت متاکریتیک کسب کرده‌اند. در این میان بازی‌هایی با تعداد محدود نقد و بررسی امتیاز بالای 90 را دارند که چندان اعتبار بالایی را نمی‌توان به میانگین با جامعۀ آماری بسیار پایین اعطا کرد. به عنوان مثال نسخۀ ایکس باکس سری ایکس Immortality متای 93 را دارد اما فقط با میانگین 8 نقد و بررسی.

شاید Elden Ring برای گیمرها نیازی به معرفی نداشته باشد. این بازی جدیدترین ساختۀ استودیوی فرام‌سافتور (From Software) محسوب می‌شود و هدف اصلی آن نیز ارائۀ یک گیم‌پلی به سبک Dark Souls در محیطی جهان‌ باز است. بازی Elden Ring تمجید جهانی را از سوی منتقدان به دست آورد. با تمجید از فضاسازی و مبارزات چالش‌برانگیز، Elden Ring به یکی از بهترین بازی‌های امسال تبدیل شد. بازی Elden Ring برای PC، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس است.

تبلیغات

بازی Neon White دارای امتیاز 90 در وبسایت متاکریتیک است که فقط برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. Neon White یک بازی تیراندازی اول شخص بوده که با رمان‌های بصری و عناصر بازی‌های کارتی ترکیب شده است.

به زودی عناوین مورد انتظاری مانند Modern Warfare 2 و God of War Ragnarok عرضه خواهند شد که پتانسیل دریافت متای بالای 90 را دارند. لازم به ذکر است که نسخه‌های ویژه، ریمیک‌ها و پورت‌های جدید مانند The Stanley Parable: Ultra Deluxe متای بالایی را دریافت کردند که این دسته از آثار را به حساب نیاوردیم.

Old blacksmithیوهان77ABDVDآگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)marioLeviگیمرهای دو دوتا پنج تاEmperor Nima ShamsJin sakaiInvisible bearded userتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)DARKSIRENmeysambKiasamulo0ashil0omahdi12345A Slashکاکاسنگیmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا