هاست پرسرعت
خودرو

تبدیل بی ام و M4 به یک پیکاپ اسپرت ۵۰۰ اسب بخاری!

تبدیل بی ام و M4 به یک پیکاپ اسپرت ۵۰۰ اسب بخاری!

شرکت دینمان، با الهام از پیکاپ‌های اسپرت در بازار استرالیا، یک بی‌ام‌و M4 را به شکل جالبی به پیکاپ تبدیل کرده است.

پیکاپ‌های اسپرت در استرالیا همیشه محبوب بوده‌اند و تا همین چند سال پیش فورد و هولدن مدل‌هایی در این کلاس را در بازار این کشور عرضه می‌کردند. حال شرکت دینمان (Dinmann) که در زمینهٔ ساخت قطعات فیبر کربنی سفارشی برای محصولات ب‌ام‌و فعالیت می‌کند، به این فکر افتاده که یک M4 کوپه را به پیکاپ اسپرتی شبیه به چیزی که در استرالیا عرضه می‌شد تبدیل کند. این کار فقط سه هفته طول کشیده و نتیجۀ آن واقعاً چشمگیر و جذاب به نظر می‌رسد. البته دینمان از این خودرو که با رنگ آبی براقی رنگ‌آمیزی شده برای نمایش قطعات فیبر کربنی خود هم استفاده کرده است.

تبدیل بی ام و M4 به یک پیکاپ اسپرت ۵۰۰ اسب بخاری!

برای ساخت این M4 پیکاپ بخش بزرگی از عقب خودرو حذف و به اتاق بار تبدیل شده است. این کار خیلی خوب صورت گرفته و نتیجهٔ کار به‌عنوان یک پیکاپ هماهنگ و قابل‌توجه از آب درآمده است. دینمان نام این خودرو را M4 مالو گذاشته که به HSV مالو اشاره دارد. مالو یک سری پیکاپ اسپرت بود که توسط بخش خودروهای ویژهٔ هولدن یعنی HSV از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۷ با استفاده از پیشرانه‌های V8 جنرال موتورز در استرالیا تولید می‌شد.

تبدیل بی ام و M4 به یک پیکاپ اسپرت ۵۰۰ اسب بخاری!

M4 مالو اما علاوه بر تغییر بدنه به پیکاپ، ارتقاءهای دیگری مثل تجهیز کمک‌فنرهای کوتاه‌تر AST را هم تجربه کرده و روی رینگ‌های اختصاصی به رنگ خاکستری ویژه‌ای قرار گرفته است. همچنین در جلوپنجرهٔ خودرو هم تغییراتی صورت گرفته و بخش پایینی آن به ورودی‌های هوای جدیدی تبدیل شده تا بخش بالایی کوچک‌تر به نظر برسد. به‌طورکلی، یک پیکاپ پرفورمنس ایدهٔ بسیار جالبی است. این خودرو از لحاظ دینامیکی و هندلینگ دقیقاً مشابه مدلی است که بر اساس آن ساخته شده و بنابراین همچنان یک خودروی اسپرت مناسب برای رانندگی خواهد بود اما یک اتاق بار هم در عقب دارد که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

تبدیل بی ام و M4 به یک پیکاپ اسپرت ۵۰۰ اسب بخاری!

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا