هاست پرسرعت
بازی

تجربه بازی High on Life توسط ۷.۵ میلیون بازیکن متفاوت

تجربه بازی High on Life توسط ۷.۵ میلیون بازیکن متفاوت

استودیو اسکوانچ گیمز در یک خبر رسمی تایید کرد که بازی تیراندازی اول‌شخص High on Life توسط ۷.۵ میلیون بازیکن منحصر‌به‌فرد تجربه شده است. البته این توسعه‌دهنده جزئیاتی از تعداد بازیکنانی که بازی را خریده‌اند و تعداد مشترکان گیم‌ پس کامپیوتر و ایکس باکس که آن را بدون خرید جداگانه تجربه کرده‌اند، ارائه نکرد. در هر حالت به نظر می‌رسد این تعداد بازیکن برای بازی مستقل High on Life بسیار چشمگیر باشد.

بازی High on Life در دسامبر گذشته روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شد. محصول جدید اسکوانچ گیمز از زمان انتشار، از سوی بسیاری از بازیکنان مورد استقبال قرار گرفت و حتی در یک دوره‌ی کوتاه به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه استیم شناخته می‌شد.

همچنین در ماه دسامبر یک گزارش منتشر شد که نشان می‌داد بازی High on Life تبدیل به محبوب‌ترین ویدیوگیم روی سرویس گیم پس شده و از سایر بازی‌های بزرگ مانند Minecraft و Forza Horizon 5 پیشی گرفته است. در ادامه این بازی موفق شد بزرگ‌ترین عرضه‌ی تردپارتی در تاریخ بازی‌های ایکس باکس گیم پس را به خود اختصاص دهد.

استودیو اسکوانچ گیمز طی ماه دسامبر در مورد موفقیت High on Life صحبت کرد و توضیح داد که انتشار بازی روی ایکس باکس گیم پس، ارزشمند است. او گفت توسعه‌دهندگان از این طریق می‌توانند محصولی را که احتمالا در شرایط عادی خریداری نمی‌شود، به بازیکنان بیشتری معرفی کنند.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی High on Life چیست؟ آن را با تیم gsxr و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا