هاست پرسرعت
خودرو

تجسم وانت پیکاپ آینده شورولت با طراحی ترکیبی کلاسیک و مدرن!

تجسم وانت پیکاپ آینده شورولت با طراحی ترکیبی کلاسیک و مدرن!

شورولت تاریخچه‌ای درخشان در تولید وانت پیکاپ دارد. اولین وانت این خودروساز آمریکایی بیش از ۱۰۰ سال پیش معرفی شده و سری ۴۹۰ نام داشته است.

تجسم وانت پیکاپ آینده شورولت با طراحی ترکیبی کلاسیک و مدرن!

از آن زمان تاکنون شورولت هرگز تولید برخی از محبوب‌ترین وانت‌های آمریکا را متوقف نکرده و امروزه هم مدل‌های مختلفی را در کلاس‌های گوناگون و با تریم های متفاوت تولید می‌کند؛ اما آینده‌ی شورولت چگونه خواهد بود؟ البته که این خودروساز در آینده وانت‌های بیشتر شامل نمونه‌های تمام برقی را تولید خواهد کرد.

شاید این سؤال برای شما پیش ‌آمده باشد که وانت پیکاپ آینده شورولت چه شکلی خواهد بود و ما می‌خواهیم پاسخی دقیق به این سؤال بدهیم. تصاویری که مشاهده می‌کنید رندرهایی از طراحان مستقل و فعال در فضای مجازی نیستند بلکه بِن ویلکینز به عنوان یکی از طراحان جنرال موتورز این تصاویر را در حساب کاربری خود منتشر کرده است.

تجسم وانت پیکاپ آینده شورولت با طراحی ترکیبی کلاسیک و مدرن!

در این تصویر می‌توانیم نمای جلوی وانتی را ببینیم که احتمالاً ما را به یاد طراحی کنونی شورولت سیلورادو خواهد انداخت هرچند برخی تفاوت‌های محسوس نیز وجود دارد. برای مثال جلوپنجره این خودرو کمی بزرگ‌تر بوده و چراغ‌ها نیز نازک‌تر شده‌اند. دیلایت های LED نیز بیشتر به نمای جلو نفوذ کرده‌اند اما شکلی آشنا برای ما دارند. سپر هم کمی عضلانی‌تر به نظر می‌رسد و حفاظ نقره‌ای رنگ آن احتمالاً تا محفظه پیشرانه نیز پیش رفته است. در واقع با عنایت به جزئیات یاد شده می‌توان تجسم کرد این وانت نسخه‌ای آفرود از سیلورادو خواهد بود.

در تصویر دوم می‌توانیم کناره وانت پیکاپ آینده شورولت را ببینیم. شکل‌های تیز و زاویه‌دار نمای جلو همچنان روی طراحی جعبه‌ای تأثیر دارند و خطوط مستقیم درب‌ها و قوس‌های چرخ عضلانی آن را تکمیل کرده‌اند. آینه‌های جانبی بزرگ نیز کاملاً با کلیت طراحی هماهنگی دارند و یکی از موارد موردعلاقه ما نیز طراحی رینگ‌های آن است. لاستیک‌های چسبان به همراه سیستم تعلیق آفرود باعث شده‌اند این خودرو بسیار توانا به نظر برسد.

تجسم وانت پیکاپ آینده شورولت با طراحی ترکیبی کلاسیک و مدرن!

اگرچه طراحی وانت پیکاپ موردبحث آینده‌نگرانه به نظر می‌رسد اما شورولت در حال حاضر روی تولید نسخه برقی سیلورادو تمرکز کرده است. این خودروی بدون آلایندگی با حداکثر قدرت ۷۵۴ اسب بخار تولید خواهد شد تا یکی از قوی‌ترین محصولات تاریخ شورولت لقب بگیرد.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا