هاست پرسرعت
بازی

تریلری از گیمپلی بازی FIFA 23 با محوریت تغییرات آن منتشر شد

تریلری از گیمپلی بازی FIFA 23 با محوریت تغییرات آن منتشر شد

پیش از عرضه‌ی بازی FIFA 23 در سپتامبر پیش رو، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) تریلری 12 دقیقه‌ای منتشر کرده است که به جزئیات مختلف گیمپلی آن می‌پردازد.

با توجه به اینکه FIFA 23 آخرین ساخته‌ی الکترونیک آرتز در این سری خواهد بود، این نسخه اهیمت بسیار بالایی دارد. در گیمپلی بازی نیز، همانطور که سنت هرساله‌ی این مجموعه بوده است، شاهد تغییرها و بهبودهایی خواهیم بود که برای نمایش جزئیاتشان، تریلری طولانی از گیمپلی بازی انتشار یافته است.

این تریلر در ادامه قابل مشاهده است:

تبلیغات
دانلود 720
دانلود 1080

در ابتدای این ویدیو که بیش از 11 دقیقه است، به بهبودهای فناوری هایپرموشن (HyperMotion) و نحوه‌ای که این فناوری بر روان‌تر شدن گیمپلی و انیمیشن‌های موجود در بازی اثر می‌گذارد، اشاره شده است. از دیگر مواردی که این ویدیو به آن‌ها می‌پردازد، می‌توان به تغییرات اعمال شده بر شوت‌ها، مهارت‌های فردی، دفاع کردن، ضربات ایستگاهی، فیزیک بازی و اضافه شدن باشگاه‌های مختلف فوتبال زنان اشاره کرد.

بازی FIFA 23 در تاریخ 30 سپتامبر (8 مهر) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و استیدیا منتشر می‌شود.

DARKSIRENAli984تاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Dr.PyroM.Khامیر گیمرآگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)meysambKRATOSEFAN1RaminSaleh ram 4 gamer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا