هاست پرسرعت
بازی

تریلری از Resident Evil Village Gold Edition منتشر شد؛ انتشار دموی حالت سوم شخص

تریلری از Resident Evil Village Gold Edition منتشر شد؛ انتشار دموی حالت سوم شخص

در جریان رویداد Resident Evil Showcase، شرکت کپکام تریلر جدیدی از نسخۀ Gold بازی Resident Evil Village به اشتراک گذاشت.

این نسخه از بازی شامل یک بستۀ‌الحاقی داستانی به نام Shadow of Rose، شخصیت‌های جدید برای بخش Mercenaries و حالت سوم شخص خواهد شد.

Resident Evil Village: Shadows of Rose یک بستۀ‌الحاقی داستانی است که 16 سال پس از وقایع بازی اصلی، شما را در نقش رُز، دختر ایتن وینترز (Ethan Winters)، شخصیت اصلی بازی، قرار می‌دهد. این عنوان یک تجربۀ سوم شخص خواهد بود که در آن رُز وارد یک کابوس می‌شود و نه تنها باید با موجودات عجیب و غریب مبارزه کند، بلکه محیط نیز مانع و دشمنی بزرگ برای او خواهد بود.

محتوای بعدی در قالب Mercenaries: Additional Orders در دسترس قرار می‌گیرد. این به‌روزرسانی چندین مرحلۀ جدید و شخصیت‌های کریس ردفیلد (Chris Redfield)، هایزنبرگ (Heisenberg) و مهم‌تر از همه، لیدی دمیتراسک (Lady Dimitrescu) را به بخش Mercenaries اضافه می‌کند.

تبلیغات

و در نهایت، محتوای پیش‌رو حالت سوم شخص را به Resident Evil Village خواهد آورد. شما کل بازی را می‌توانید با زاویه دید سوم شخص تجربه کنید. کپکام برای این حالت انیمیشن‌های جدیدی را طراحی کرده است.

تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود 720
دانلود 1080

تمامی محتویات اضافۀ مذکور در یک بسته با نام Winter Expansion در تاریخ 6 آبان 1401 (28 اکتبر 2022) عرضه خواهند شد. در همین روز، Resident Evil Village: Gold Edition نیز در دسترس قرار می‌گیرد که شامل بازی اصلی و محتویات اضافۀ یاد شده می‌شود.

Old blacksmithKHEDER_Pro_GamerAlirezaREZAGAMERKratosگیمر غمگینامیرbahramkli0Kuros@alistarمنتقد بزرگ صنعت گیمینگهادی صفاییStarFireژنرال فرناندو Echo_216Mohsenj74سرهنگ بازنشسته در استارفیلدMax22

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا