هاست پرسرعت
بازی

تریلر انیمیشن جدید Mortal Kombat منتشر شد

تریلر انیمیشن جدید Mortal Kombat منتشر شد

کمپانی برادران وارنر تریلری برای انیمیشن جدید Mortal Kombat منتشر کرده است که جنگجویی نابینا را نشان می‌دهد.

کمپانی برادران وارنر انیمیشنی تازه‎ در مجموعه انیمیشن‌های مورتال کامبت (Mortal Kombat) ساخته است که تحت عنوان افسانه‌های مورتال کامبت: برف کوری (Mortal Kombat Legends: Snow Blind) شناخته می‌شود. به تازگی تریلری برای این انیمیشن منتشر شده است.

انیمیشن جدید «مورتال کامبت» بر محوریت شخصیت کنشی است و خواستگاه این جنگجوی نابینا را به نمایش در می‌آورد. کانو به دنبال آن است تا همه ساکنین ارث‌رلم یا سیاره زمین را مطیع خود کند و حالا کنشی قرار است او را به چالش بکشد و با او مبارزه کند. کنشی به شدت از کانو شکست می‌خورد و بینایی خودش را از دست می‌دهد. حالا او در حال آموزش تحت جنگجوی بازنشسته‌ای به نام کوای لیانگ است تا بتواند بار دیگر مدافع شایسته‌ای برای ارث‌رلم باشد.

شخصیت کنشی یکی از کاراکترهای بسیار محبوب در فرنچایز «مورتال کامبت» به شمار می‌رود و مهارت‌های بسیار برجسته او نیز در تریلر منتشر شده برای انیمیشن «افسانه‌های مورتال کامبت: برف کوری» به نمایش در آمده بودند. او قبل از مبارزه با کانو نیز سابقه مبارزه با دیگر جنگجوها را داشته است.

تبلیغات

منی جاسینتو (Manny Jacinto) که در فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun Maverick) نیز نقش‌آفرینی کرده، صداپیشگی شخصیت کنشی در انیمیشن «افسانه‌های مورتال کامبت: برف کوری» را برعهده دارد. دیوید ونهام (David Wenham)، ران یوان (Ron Yuan) و دبرا ویلسون (Debra Wilson) از دیگر صداپیشه‌های این انیمیشن هستند.

ریک مورالس (Rick Morales) کارگردانی این انیمیشن را برعهده دارد. جرمی آدامز (Jeremy Adams) نیز که فیلم‌نامه دو انیمیشن قبلی این مجموعه را نوشته، فیلم‌نامه انیمیشن سوم «افسانه‌های مورتال کامبت» را نیز قلم زده است. علاوه بر این انیمیشن‌ها، کمپانی برادران وارنر و نیولاین سینما در حال توسعه دنباله‎‌ای برای فیلم لایو اکشن «مورتال کامبت» سال ۲۰۲۱ هستند.

انیمیشن «افسانه‌های مورتال کامبت: برف کوری» قرار است در اواخر سال جاری میلادی روی پرده سینماها اکران شود. تریلر منتشر شده برای این انیمیشن را می‌توانید در ادامه مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

منبع: کولایدر

کاپیتان قیمتیوهانMr.BadGuyمتینmatrix4221489Lonesome guyPorfosorsoosmarETERNAL_MAN (از بن بازگشته)vafadarAlbertتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)scorpionesامیر حسینmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا