هاست پرسرعت
بازی

تریلر بتل پس فصل دوم Modern Warfare 2 و Warzone 2 منتشر شد

تریلر بتل پس فصل دوم Modern Warfare 2 و Warzone 2 منتشر شد

شرکت اکتیویژن (Activision) تریلری جدید از فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2 منتشر کرده است که به جوایز موجود در بتل پس (battle pass) می‌پردازد.

تبلیغات

این تریلر تقریباً یک دقیقه‌ای که در ادامه مشاهده می‌کنید، دقیقاً پیش از آغاز فصل دوم انتشار یافته است.

دانلود 1080

جوایز این بتل پس در 100 سطح مختلف دسته‌بندی می‌شوند و طیفی وسیع از اپراتورهای جدیدی همچون رونین (Ronin) و اسلحه‌ی تازه همچون شمشیرهای کوداچی (Dual Kodachis)، شاتگان KV Broadside و تفنگ ISO Hemlock گرفته تا پوشش و طرح‌های اولیه‌ی اسلحه‌های اپراتورهای کنونی را شامل می‌شود. شماری از این پوشش‌های جدید در تریلر به نمایش در آمده‌اند.

بتل پس فصل دوم این دو بازی از امروز 15 فوریه 2023 (26 بهمن 1401) آغاز می‌شود. باندلی با نام Season 02 Battle Pass Bundle نیز وجود دارد که علاوه بر بتل پس، شامل 20 توکن می‌شود که بازیکنان به جهت ارتقای سطح سریع‌تر از سایر بازیکنان، می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند. همچنین همانند گذشته، فارغ از تجربه‌ی هر یک از حالت‌های چندنفره‌ی بازی، می‌خواهد Team Deathmatch ،DMZ یا Battle Royale باشد، سطح بتل پس شما ارتقا می‌یابد.

قرار است که در فصل دوم، شاهد ویژگی‌های جدیدی همچون حالت یک به یک Gulag در Battle Royale و حالت hardcore برای بخش چندنفره نیز باشیم.

سجاد غریبی (آخرین بازمانده از نسخه های هالک)

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا