هاست پرسرعت
بازی

تریلر به‌روزرسانی فصل چهارم بازی Battlefield 2042

تریلر به‌روزرسانی فصل چهارم بازی Battlefield 2042

دو ماه پس از انتشار آپدیت فصل سوم بازی شوتر Battlefield 2042 با عنوان Escalation در اواخر ماه نوامبر، حالا استودیوی دایس تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که محتوای تاز‌ه‌ی به‌روزرسانی بزرگ فصل چهارم بازی را به‌نمایش می‌گذارد. این آپدیت جدید که Eleventh Hour نام دارد، یک وسیله‌ی زرهی جدید و نقشه‌ی تازه‌ای با نام Flashpoint را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

این نقشه‌ی کوهستانی که در کشور آفریقای جنوبی قرار دارد، بیشتر از هر زمان توجه مبارزات بازی را روی مبارزات نزدیک و رودررو متمرکز خواهد کرد. این سیزن جدید محتوایی همچنین یک شخصیت قابل بازی جدید با نام Camila Blasco در کلاس Recon را به فهرست اسپشیالیست‌های در دسترس بازیکنان اضافه می‌کند. همچنین استودیوی دایس به‌تازگی تایید کرده است که در این فصل می‌توانیم انتظار عرضه‌ی سلاح‌ها و موارد بیشتری از بازی پرطرفدار بتل‌فیلد 3 را نیز داشته باشیم.

مطابق آنچه متداول فصل‌ها و سیزن‌های بازی‌های آنلاین و لایوسرویس به‌حساب می‌آید، Eleventh Hour نیز شامل یک بتل‌پس با ۱۰۰ Tier متفاوت می‌شود که رسیدن به هرکدام، آیتم‌ها، اسکین‌ها و افزونه‌های سلاح متفاوتی را در اختیار دارندگان سطح رایگان یا پرمیوم این بتل‌پس قرار می‌دهد. این به‌روزرسانی همچنین بازطراحی گسترده‌ای در سیستم اسپشیالیست‌های مشهور سری بتلفیلد که از زمان عرضه‌ی Battlefield 2042 مورد انتقادهای زیادی از سوی گیمرها و منتقدان قرار گرفته بود اعمال می‌کند و بنابراین هواداران بتلفیلد حالا می‌توانند به مورادی که همواره مشهور گیم‌پلی این مجموعه بوده است، دوباره دسترسی داشته‌ باشند. شما می‌توانید این تریلر جدید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

به‌روزرسانی فصل چهارم بازی با نام Eleventh Hour در تاریخ ۲۸ فوریه‌ (۹ اسفند) در دسترس دارندگان این بازی روی پی‌سی، کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد. مشترکین سرویس EA Play نیز می‌توانند پس از انتشار این آپدیت جدید، برای۱۰ ساعت گیم‌پلی Battlefield 2042 را تجربه کنند. هرچند برگزاری رویداد تجربه‌‌ی آخرهفته‌‌‌ی رایگان برای این بازی در ماه‌های آینده و باتوجه‌به انتشار به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدید، چندان دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد.

نظر شما کاربران gsxr در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا