هاست پرسرعت
بازی

تریلر تازه انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish

تریلر تازه انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish

به تازگی سومین تریلر رسمی برای انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish منتشر شده که ماجراجویی‌های جالبی را به تصویر می‌کشد.

انیمیشن گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو (Puss in Boots: The Last Wish) دنباله‌ای برای انیمیشن «گربه چکمه‌پوش» محصول سال ۲۰۱۱ میلادی به شمار می‌رود که نسبت به اثر اصلی بزرگتر و جذاب‌تر خواهد بود.

کارگردانی انیمیشن «گربه چکمه‌پوش ۲» را جوئل کراوفورد (Joel Crawford) و ژانوئل مرکادو (Januel Mercado) در دست دارند و پل فیشر (Paul Fisher) نیز فیلم‌نامه آن را قلم زده است. در این فیلم، آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) بار دیگر صداپیشگی شخصیت اصلی گربه چکمه‌پوش را برعهده خواهد داشت، شخصیتی که برای اولین بار در فرنچایز شرک (Shrek) معرفی شده بود.

در انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» این گربه تاکنون هشت تا از ۹ جان خودش را گذرانده و همین نیز سبب می‎‌شود تا به خانه سالمندان گربه‌ها مراجعه کند تا روزگار خودش را بگذراند. او در آنجا با سگی به نام پرو با صداپیشگی هاروی گیلن (Harvey Guillén) آشنا می‌شود.

تبلیغات

گربه چکمه‌پوش با اطلاع از ستاره آخرین آرزو که هر کسی که آن را پیدا کند، یکی از آرزوهایش برآورده می‌شود، تصمیم می‌گیرد تا به ماجراجویی مهیجی برود تا بار دیگر بتواند جان‌های از دست رفته خودش را باز پس بگیرد. او در میانه راه نیز با یار قدیمی خودش یعنی کیتی با صداپیشگی سلما هایک (Salma Hayek) روبه‌رو می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده برای انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» را مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

از جمله دیگر صداپیشه‌های انیمیشن «گربه چکمه‎‌پوش ۲» می‌توان به اولیویا کولمن (Olivia Colman)، فلورنس پیو (Florence Pugh)، جان مولانی (John Mulaney)، آنتونی مندز (Anthony Mendez) و تعداد دیگری اشاره کرد.

انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: کولایدر

Lonesome guyامیر حسینArashامیرPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷Boogiman

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا