تریلر تازه فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery

تریلر تازه فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery

به تازگی تریلری برای فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery با هنرنمایی دنیل کریگ در نقش اصلی منتشر شده است.

فیلم گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز (Glass Onion: A Knives Out Mystery) اثری مورد انتظار به کارگردانی ریان جانسون (Rian Johnson) است که دنباله‌ای برای فیلم «چاقوکشی» محصول سال ۲۰۱۹ میلادی محسوب می‌شود.

به تازگی سرویس آنلاین نتفلیکس تریلری تازه برای فیلم «چاقوکشی ۲» منتشر کرده است که شروع فروش بلیط این فیلم را اعلام می‌کند. این فیلم قبل از عرضه روی این سرویس آنلاین، ابتدا برای مدتی کوتاه روی پرده بیش از ۶۰۰ سینما در داخل و خارج از آمریکا اکران خواهد شد.

این تریلر نسبتا کوتاه نیم نگاهی از تمام کاراکترها و بازیگران این فیلم تازه و رازآلود را ارائه می‌کند که شامل ادوارد نورتون (Edward Norton) در نقش میلیاردری به نام مایلز برون است. او دوستانش را به جزیره‌ای خصوصی در یونان دعوت کرده و بیان می‌کند که امشب او به قتل خواهد رسید.

همانند فیلم قبلی، دنیل کریگ (Daniel Craig) بار دیگر در این فیلم نیز نقش کاراگاهی باهوش به نام بنوا بلانک را بازی خواهد کرد. از جمله دیگر بازیگران این فیلم نیز می‌توان به کیت هادسون (Kate Hudson) در نقش طراح مُدی به نام بیردی جی، لزلی اودوم جونیور (Leslie Odom Jr) در نقش دانشمندی به نام لایونل توسنت، دیو باتیستا (Dave Bautista) در نقش یوتیوبری به نام دوک کودی، مدلین کلاین (Madelyn Cline) در نقش دستیار لوک، جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، جنل مونه (Janelle Monae)، کاترین هان (Kathryn Hahn) و تعدادی دیگر اشاره کرد.

فیلم «گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز» در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو روی پرده آمد و توانست تحسین حضار را بدست بیاورد. این فیلم در تاریخ ۲۳ نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران می‌شود.

تماشای تریلر

منبع: کولایدر

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل