هاست پرسرعت
بازی

تریلر تازه فیلم Slumberland با حضور جیسون موموآ

تریلر تازه فیلم Slumberland با حضور جیسون موموآ

سرویس آنلاین نتفلیکس به تازگی تریلری برای فیلم Slumberland با نقش‌آفرینی جیسون موموآ منتشر کرده است.

فیلم اسلامبرلند (Slumberland) جدیدترین اثر از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود و در آن، ستاره فیلم‌های آکوامن (Aquaman) یعنی جیسون موموآ (Jason Momoa) نقش مردی هیولا مانند را بازی می‌کند که دختری جوان را در سرزمین رویاها راهنمایی می‌کند.

نقش این دختر جوان را مارلو مارکلی (Marlow Barkley) بازی می‌کند که اولین اثر سینمایی برجسته و بزرگش به شمار می‌رود و قبلا نیز در سیتکام والدین مجرد (Single Parents) محصول شبکه ای‌بی‌سی بازی کرده است.

تریلر تازه منتشر شده برای فیلم «اسلامبرلند» که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید،‌ جیسون موموآ را نشان می‌دهد که به همراه این دختر جوان به نام نیمو سفری مهیج و جذاب را آغاز می‌کنند. این تریلر تازه همچنین دنیای رویاها را به نمایش در می‌آورد که سرشار از شگفتی‌های بسیار تماشایی و خارق‌العاده است.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

فیلم «اسلامبرلند» بر اساس مجموعه کارتون‌هایی از ابتدای قرن بیستم میلادی و به نام Little Nemo in Slumberland نوشته وینسور مک‌کی (Winsor McCay) ساخته شده است. تنها تغییر بزرگ فیلم نسبت به داستان اصلی نیز آن است که به جای اینکه شخصیت اصلی یک پسر باشد،‌ در این اثر سینمایی دختری جوان خواهد بود.

تبلیغات

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «اسلامبرلند» حضور دارند می‌توان کایل چندلر (Kyle Chandler)، ایندیا دو بوفور (India de Beaufort)، کریس اوداود (Chris O’Dowd)، هامبرلی گونزالس (Humberly González) و تونیا کورنلیس (Tonya Cornelisse) را نام برد.

فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) که بیشتر برای کارگردانی آثاری همچون فیلم کنستانتین (Constantine)، فیلم من افسانه هستم (I Am Legend) و همچنین فیلم‌های بازی‌های گرسنگی (The Hunger Games) شناخته می‌شود، سکان کارگردانی این فیلم فانتزی نتفلیکس را برعهده داشته است. دیوید گویون (David Guion) و مایکل هندلمن (Michael Handelman) نیز فیلم‌نامه این فیلم را قلم زده‌اند.

فیلم «اسلامبرلند» در تاریخ ۱۸ نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

منبع: کولایدر

mohsen62

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا