هاست پرسرعت
بازی

تریلر تازه مستند سریالی Limitless با حضور کریس هسمورث

تریلر تازه مستند سریالی Limitless با حضور کریس هسمورث

به تازگی تریلری برای مستند سریالی Limitless با حضور کریس همسورث از سوی سرویس آنلاین دیزنی پلاس منتشر شده است.

مستند سریالی بی حد و حصر (Limitless) محصولی مشترک از نشنال جئوگرافیک و سرویس آنلاین دیزنی پلاس به شمار می‌رود که در آن، کریس همسورث (Chris Hemsworth) توانایی‌های فیزیکی، روانی و احساسی خودش را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

بازیگر نقش ثور در دنیای سینمایی مارول در مستند سریالی «بی حد و حصر» خودش را فراتر از حد تصور پیش می‌راند. این مستند به بررسی این موضوع می‌پردازد که چطور انسان‌ها می‌توانند گام‌های لازم برای داشتن زندگی طولانی‌تر و رضایت‌بخش‌تر بردارند.

تبلیغات

در تریلر تازه منتشر شده برای مستند سریالی «بی حد و حصر» بیننده‌ها شاهد هستند که کریس همسورث خود را با چالش‌های بسیار دشواری روبه‌رو می‌کند و سعی دارد تا بدنش را مورد آزمایش قرار بدهد. در یکی از صحنه‌های این تریلر، او در حالی که دستانش از پشت بسته است به درون استخر شیرجه می‌زند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده برای این مستند سریالی را مشاهده یا دانلود کنید.

مستند سریالی «بی حد و حصر» ۶ قسمت دارد و از جمله تهیه‌کننده‌های آن نیز می‌توان به کارگردان برنده جایزه اسکار دارن آرونوفسکی (Darren Aronofsky) اشاره کرد. پخش این مستند سریالی از تاریخ ۱۶ نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس شروع خواهد شد.

منبع: کولایدر

Ryan Bones

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا