هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدیدی از بازی Sonic Frontiers منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی Sonic Frontiers منتشر شد

در جریان رویداد TGS 2022، شرکت سگا (SEGA) تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Sonic Frontiers را منتشر کرد که در آن دشمنان جدید و توانایی‌های مختلف سونیک نمایش داده شدند.

همانند عناوین قبلی سری Sonic، در بازی Sonic Frontiers نیز بازیکنان می‌توانند هفت زمرد Chaos را جمع‌آوری کنند و از قدرت آن‌ها برای تبدیل شدن به Super Sonic استفاده نمایند. همچنین در تریلر اخیر بازی مذکور، دشمنان جدیدی به نمایش درآمدند.

تبلیغات

یکی از باس‌فایت‌های حاضر در بازی Sonic Frontiers در هوا معلق است و می‌تواند اشیاء مختلف را پراکنده کند. سونیک می‌تواند با استفاده از Homing Attack به تدریج به دشمن نزدیک شده و به آن حمله کند. در بخش دیگری از این تریلر، سونیک به Super Sonic تبدیل شده و به مبارزه با یک باس غول پیکر می‌پردازد. همچنین سونیک پس از تبدیل شدن به سوپر سونیک قادر به پرواز کردن است.

بازی Sonic Frontiers در تاریخ 17 آبان 1401 (8 نوامبر 2022) برای پلی استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در پایان می‌توانید تریلر جدید این بازی را مشاهده کنید.

دانلود 720
دانلود 1080
PorfosorAli slhMr.BadGuyTupacAmir :))HunTeR007IrNAmirhossein(بازرس)امیرfarshadxEl DiabloEzio Auditore da FirenzemariosamulMohsenj74

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا