هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدید بازی Saints Row‌ به معرفی شخصیت Kevin می‌‌پردازد

تریلر جدید بازی Saints Row‌ به معرفی شخصیت Kevin می‌‌پردازد

استودیوی وولیشن (Volition) به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Saints Row را منتشر کرده است که در آن آشپز جنایتکاری به نام Kevin معرفی می‌شود.

بازی مورد انتظار Saints Row در اواخر ماه جاری میلادی و ابتدای شهریور امسال منتشر خواهد شد و با نزدیک شدن به عرضه‌ی آن، استودیوی وولیشن و شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) به ارائه‌ی موارد بیشتری از این عنوان اکشن ماجراجویی جهان آزاد می‌پردازند. اخیراً تریلر جدیدی منتشر شده است که بر روی یکی از شخصیت‌های اصلی بازی تمرکز دارد.

شخصیت کوین (Kevin) ترکیبی غیرمعمول از یک سرآشپز در کلاس جهانی و همچنین یک جنایتکار حرفه‌ای است. در بازی Saints Row، این شخصیت ارتباطات و مهارت‌هایی برای جلب توجه در شهر سانتو ایلسو (Santo Ileso) را دارد.

تبلیغات

همچنین تایید شده است که گرگ چون (Greg Chun) نقش شخصیت کوین را در Saints Row ایفا خواهد کرد. این شخصیت سابقه‌ی فعالیت در بازی‌های Judgment، Lost Judgment، Yakuza: Like a Dragon، Valkyria Chronicles 4 و برخی عناوین دیگر را در کارنامه‌ی خود دارد.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از بازی Saints Row را مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود 720
دانلود 1080

بازی Saints Row در تاریخ 1 شهریور 1401 (23 آگوست 2022) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، استیدیا و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید برای مشاهده‌ی گیم‌پلی 15 دقیقه‌ی ابتدایی این بازی به لینک درج شده مراجعه کنید.

meysambTlou part 2 game of the centuryHASSAN_SHAHINAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا