هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدید بازی The Division Heartland منتشر شد

تریلر جدید بازی The Division Heartland منتشر شد

بازی The Division Heartland یک شوتر چندنفره جدید است که به صورت رایگان منتشر خواهد شد. یوبی‌سافت (Ubisoft) با انتشار یک تریلر جدید جزئیات تازه‌ای را از بازی در اختیار ما قرار داده است.

چند وقتی می‌شود که یوبی‌سافت از جدیدترین بازی فرنچایز The Division یعنی The Division Heartland رونمایی کرده است. بازی The Division Heartland یک شوتر free-to-play PvPvE است. با این حال اطلاعات زیادی از این بازی تا به امروز منتشر نشده است. خوشبختانه همان‌طور که انتظار می‌رفت یوبی‌سافت در جریان آخرین رویداد Ubisoft Forward اطلاعات تازه‌ای را از این بازی منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را مشاهده کنید:

تبلیغات
دانلود 720p
دانلود 1080p

بازی The Division Heartland در شهری به نام Silver Creek جریان دارد و در آن بازیکنان با سایر بازیکنان، مامورهای یاغی و یک ویروس کشنده مقابله خواهند کرد. جزئیات دقیق‌تر از این بازی و حالت‌های مختلف آن در تریلر بالا قابل مشاهده هستند. هم‌چنین یوبی‌سافت گفته که فاز بتای محدود بازی به زودی آغاز خواهد شد و از همین حالا قادر به ثبت نام برای آن هستید.

بازی The Division Heartland هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی ندارد، اما یوبی‌سافت پیش از این گفته که حداکثر تا آوریل سال 2023 می‌توانید انتظار عرضه‌ی بازی را داشته باشید.

vahid gamerDr.PyroDARKSIRENmeysambeagle.cezarThe Outsiderامیر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا