هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدید بخش دوم فصل اول سریال Money Heist: Korea

تریلر جدید بخش دوم فصل اول سریال Money Heist: Korea

به تازگی سرویس آنلاین نتفلیکس تریلری را برای بخش دوم فصل اول سریال Money Heist: Korea منتشر کرده است.

سریال مانی هایست: کره (Money Heist: Korea) اثری بازسازی شده از سریالی اسپانیایی به همین نام به شمار می‌رود که توسط سرویس آنلاین نتفلیکس ساخته شده است. به تازگی تریلری برای بخش دوم فصل اول این سریال منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده یا دانلود کنید.

تریلر منتشر شده برای سریال «مانی هایست: کره» نوید صحنه‌های اکشن و جذاب بیشتری را می‌دهد و در بخش دوم فصل اول که در اواخر سال جاری میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد، پروفسور و گروهش سعی دارند تا برنامه خود برای خروج از ساختمان را اجرایی کنند. در همین حین نیز پروفسور باید با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کند، مشکلاتی که جان اعضای تیم را در خطر قرار می‌دهند.

تبلیغات
دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

سریال مانی هایست: کره – منطقه اقتصادی مشترک (Money Heist: Korea – Joint Economic Area) با بازی یو جی تائه (Yoo Ji-tae) در نقش پروفسور، کیم یونجین (Kim Yunjin) در نقش رهبر تیم مذاکره‌کننده به نام سئون ووجین، پارک هه سو (Park Hae-soo) در نقش برلین، جون جونگ سو (Jun Jong-seo) در نقش توکیو و تعدادی دیگر است.

کیم هونگ سون (Kim Hong-sun) وظیفه کارگردانی سریال «مانی هایست: کره» را برعهده داشته است، سریالی که بخش اول آن شامل ۶ قسمت در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی پخش شد و بخش دوم فصل اول آن نیز در قالب ۶ قسمت قرار است در تاریخ ۹ دسامبر سال جاری میلادی (جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین نتفلیکس به صورت یکجا عرضه شود.

منبع: comingsoon

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا