هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدید فصل دوم سریال The White Lotus

تریلر جدید فصل دوم سریال The White Lotus

به تازگی شبکه اچ‌بی‌او تریلری برای فصل دوم سریال The White Lotus منتشر کرده است.

سریال نیلوفر سفید (The White Lotus) اثری از شبکه اچ‌بی‌او به شمار می‌رود که اولین فصل آن در سال ۲۰۲۱ میلادی از این شبکه پخش شد و به تازگی نیز تریلری برای فصل دوم آن منتشر شده است.

در تریلر منتشر شده برای فصل دوم سریال «نیلوفر سفید» مهمانان جدیدی به تصویر کشیده می‌شوند که به تفرجگاه نیلوفر سفید در سیسیلی ایتالیا سفر می‌کنند و در آنجا نیز تعطیلات آن‌ها با قتل و جنجال همراه می‌شود.

جنیفر کولیج (Jennifer Coolidge) از جمله بازیگران فصل اول سریال «نیلوفر سفید» به شمار می‌رود که در فصل دوم نیز بار دیگر نقشش به عنوان تانیا مک‌کوید را بازآفرینی خواهد کرد. شخصیت گرگ با بازی جان گریس (Jon Gries) نیز یکی دیگر از کاراکترهای فصل اول است که در فصل دوم حضور دارد.

تبلیغات
تماشای تریلر

از جمله بازیگران تازه فصل دوم سریال «نیلوفر سفید» نیز می‌توان به آبری پلازا (Aubrey Plaza)، ویل شارپ (Will Sharpe)، تئو جیمز (Theo James)، مگان فاهی (Meghann Fahy)، آدام دی‌مارکو (Adam DiMarco) و اف موری آبراهام (F. Murray Abraham) اشاره کرد.

سریال «نیلوفر سفید» برای فصل اول خود توانست از بین ۱۱ نامزدی خود در مراسم امی، پنج جایزه را برنده شود. پخش فصل دوم سریال نیز از تاریخ ۳۰ اکتبر سال ۲۰۲۲ میلادی (یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱) از شبکه اچ‌بی‌او و سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس شروع خواهد شد.

منبع: کولایدر

AXEL STONEDARKSIRENامیر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا