تریلر جدید فیلم Divinity منتشر شد

تریلر جدید فیلم Divinity منتشر شد

تریلر جدید فیلم Divinity، مخاطب را به آینده‌ای می‌برد که بزرگترین آرزوی بشر یعنی جاودانگی، حال به کابوسی تمام‌نشدنی برای انسانیت تبدیل شده است.

از زمان نمایش فیلم Divinity (الوهیت) در جشنواره‌ی Sundance، اثر جدید ادی آلکازار به یکی از مورد انتظارترین آثار سینمایی مستقل امسال تبدیل شده است. فیلم Divinity که به کمک دوربین‌های ۱۶ میلی‌متری به صورت سیاه و سفید و با استفاده از تکنیک خاص فیلمبرداری آلکازار، یعنی متا اسکوپ فیلمبرداری شده است؛ نوید یکی از خاص‌ترین جلوه‌های سینمایی در قرن ۲۱ را می‌دهد. متا اسکوپ آلکازار از تکنیک استاپ‌موشن در انیمیشن الهام گرفته شده است.

فیلم Divinity روایتگر داستان آینده‌ای تاریک است که در آن تلاش‌های یک دانشمند به نام استرلینگ پیرس منجر به ساخت یک سرم به نام Divinity می‌شود که می‌تواند به رویای جاودانگی، جامه‌ی عمل بپوشاند. پس از سال‌ها فرزند استرلینگ، یعنی جکسون پیرس ایده‌ی پدرش را توسعه داده و حال به کمک آن عملاً بر جهان حکومت می‌کند.

استفن دورف بازیگر مشهور سینما و تلویزیون این اثر را با شاهکار ماندگار و تکرارنشدنی استنلی کوبریک فقید، یعنی A Clockwork Orange و اثر ماندگار دیوید لینچ افسانه‌ای، یعنی The Elephant Man مقایسه می‌کند:

این فیلم کودک A Clockwork Orange (پرتقال کوکی) و The Elephant Man (مرد فیلی) است.

ستاره‌ی دیگر این اثر یعنی بلا ثورن به این مسئله اشاره می‌کند که این فیلم به سبک آثار هارمونی کورین بدون فیلمنامه توسعه یافته است. وی در اینباره می‌گوید:

من هیچ فیلمنامه‌ای دریافت نکردم؛ حداقل تا جایی که من می‌دانم فیلمنامه‌ای در کار نیست.

با این حال چندان معلوم نیست که آیا فیلمبرداری این اثر بدون فیلمنامه‌ی مشخص در نهایت نتیجه‌ی مثبتی برای فیلم Divinity در پی داشته است یا خیر. زیرا از اولین انتشار این فیلم در فستیوال Sundance، تنها نکته‌ای که در مورد این فیلم مورد انتقاد تماشاگران و منتقدان حاضر در جشنواره واقع شده است؛ روند داستانی نامشخص و گیج‌کننده‌ی آن بوده است.

شما می‌توانید تریلر جدید فیلم Divinity را در زیر تماشا کنید.

لینک به یوتیوب

فیلم Divinity به کارگردانی و نویسندگی ادی آلکازار توسعه یافته است. آلکازار پیش‌تر با فیلم Perfect (کامل) به شهرت رسیده بود. از بازیگران این فیلم می‌توان به استفن دورف و بلا ثورن اشاره کرد. لازم به ذکر است که کارگردان مشهور سینما، یعنی استیون سودربرگ نیز که پیش‌تر با فیلم تحسین‌شده‌ی Magic Mike (مایک جادویی) و سری فیلم‌های اوشن شناخته می‌شود در این فیلم در مقام تهیه‌کننده حضور دارد.

فیلم Divinity در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۱ مهر ۱۴۰۲) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: کولایدر

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل