هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدید A Plague Tale: Requiem استفاده از کمان را نمایش می‌دهد

تریلر جدید A Plague Tale: Requiem استفاده از کمان را نمایش می‌دهد

فوکوس اینترتینمنت (Focus Entertainment) تریلری جدید از عنوان A Plague Tale: Requiem منتشر کرده است که بر نمایش سلاح جدید آمیسیا (Amicia) در بازی تمرکز دارد.

این کمان در مخفی‌کاری کاربرد دارد و بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن، دشمنان را از راه دور از پا در بیاورند. با این حال، برای مقابله با دشمنان سرسخت‌تر می‌توان در فواصل نزدیک‌تر نیز از این سلاح بهره برد. تیرهای متصل به طناب هم در بازی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آ‌ن‌ها اشیاء موجود در محیط را پایین کشید. تیر آتشین هم دیگر انتخاب موجود است. همچنین، شمار تیرهایی که آمیسیا می‌تواند حمل کند، کم‌تر از ده عدد است؛ بنابراین، نباید بی‌جهت از آن‌ها استفاده نمود.

تبلیغات

این تریلر در ادامه قابل مشاهده است:

دانلود ۱۰۸۰

بازی A Plague Tale: Requiem در تاریخ 18 اکتبر (26 مهر) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و همزمان با عرضه، روی گیم پس قرار می‌گیرد. برای اتمام بازی به 15 تا 18 ساعت زمان نیاز خواهید داشت و مشخصات سیستم مورد نیاز اجرای بازی در این نشانی قابل مشاهده است.

دروازه بان جهنم🌚🗿🤝DARKSIRENainzعلیPlayStation Studios PS5PorfosorInvisible bearded userهادی صفاییMohsenj74Dota2HunTeR007IrNDr.Pyro

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا