تریلر جدید Amnesia: The Bunker منتشر شد

تریلر جدید Amnesia: The Bunker منتشر شد

به تازگی تریلر گیم‌پلی جدید و کوتاهی از بازی Amnesia: The Bunker منتشر شده است. در این تریلر می‌بینیم که سنت قدیمی این فرنچایز شکسته شده و بازیکن یک اسلحه را به دست می‌گیرد.

استودیوی Frictional Games تریلر جدیدی را از بازی ترسناک بعدی خود یعنی Amnesia: The Bunker منتشر کرده است. این تریلر کوتاه که تنها 23 ثانیه است، کمی حال و هوای بازی را به نمایش می‌گذارد. هم‌چنین در این تریلر می‌بینیم که برخلاف عناوین قبلی این سری، بازیکنان به سلاح‌ها دسترسی خواهند داشت.

با استناد به توضیحات این تریلر، هدف از این تریلر به نمایش گذاشتن آزادی عمل بازیکنان و یکی از راه‌های جدید باز کردن درها در Amnesia: The Bunker است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

https://dl.gsxr.ir/user2/video/2022/fall/Y2Mate.is%20-%20Amnesia%20The%20Bunker%20-%20Announcement%20Trailer-OxLSsDmtj-U-1080p-1660010577102.mp4
دانلود 720p
دانلود 1080p

بازی Amnesia: The Bunker که اوایل این ماه معرفی شده بود، قرار است از ریشه‌های ترسناک این سری فاصله بگیرد. استودیوی Frictional Games این بازی را اثری نیمه جهان باز خوانده است. هم‌چنین در آن قرار است شاهد حضور مکانیک‌های گیم‌پلی عمیق‌تری باشیم و خبری از سناریوهای ترسناک از پیش تعیین‌شده‌ی این سری نیست.

Amnesia: The Bunker شما را در نقش یک سرباز فرانسوی در جریان جنگ جهانی اول قرار می‌دهد که خود را گم شده در یک پناهگاه زیر زمینی پیدا می‌کند. گشت و گذار در این پناهگار زیر زمینی به صورت آزادانه بوده و قرار است شاهد سناریوهای از پیش تعیین‌شده‌ی بسیار کمی در آن باشیم. با این حال بازیکنان باید مراقب موجودی عجیب و ماورایی باشند که دائما در بازی حضور دارد.

بازی Amnesia: The Bunker در ماه مارس سال 2023 برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل