هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدید Cities: Skylines 2، مدیریت آب و برق را به نمایش می‌گذارد

تریلر جدید Cities: Skylines 2، مدیریت آب و برق را به نمایش می‌گذارد

 در تریلر جدید Cities: Skylines 2، از ویژگی‌ها و راهکار‌های جدید، در رابطه با مدیریت مشکلات برق، آب و فاضلاب‌ها، مانند امکان ساخت باتری‌های اضطراری رونمایی شد.

تبلیغات

توسعه‌دهنده بازی Colossal Order، و ناشر آن یعنی Paradox Interactive، تریلر جدیدی از بازی شهرسازی Cities: Skylines 2 منتشر کرده‌اند که این بار روی سیستم آب، فاضلاب و برق بازی تمرکز دارد. در این پیش‌نمایش ویژگی‌های جدیدی مانند باتری‌های برق و تصفیه‌خانه‌های آب زیرزمینی معرفی می‌شوند.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

در کنار تریلر، این استودیو یک پست وبلاگی هم منتشر کرده است که به جزئیات راهکار‌های جدیدی که بازیکنان Cities: Skylines 2، در مدیریت آب و برق به آ‌ن‌ها دسترسی خواهند داشت، می‌پردازد.

الکتریسیته در Cities: Skylines 2 به دو نوع مجزا تقسیم می شود: ولتاژ پایین و ولتاژ بالا. جریان ولتاژ پایین معمولاً از طریق شبکه‌های جاده‌ای منتقل می‌شود. جریان‌های ولتاژ بالا به خطوط برق نیاز دارند تا آن‌ها را به ساختمان‌های ترانسفورماتور منتقل کند؛ جایی که می‌توان آن‌ها را برای استفاده عمومی به ولتاژ پایین تبدیل کرد.

بازیکنان همچنین می‌توانند ایستگاه‌های باتری اضطراری جدیدی را برای ذخیره برق قرار دهند. در هنگام تغییرات آب و هوایی که شهروندان درجه ترموستات خود را افزایش می‌دهند، این باتری‌ها به تامین نیرو کمک می‌کنند. بازیکنان می‌توانند به روش‌های مختلفی نیرو تولید کنند، از جمله نیروگاه‌های گازی، نیروگاه‌های زغال سنگ و توربین‌های بادی.

مدیریت آب در Cities: Skylines 2 برای بازیکنانی که نسخه اول را تجربه کردند آشنا خواهد بود. بازیکن باید تقاضای آب شهروندان خود را مدیریت کند، و در عین حال با فاضلاب تولید شده توسط همه ساختمان ها نیز سر و کار داشته باشد. او همچنین باید مراقب باشد و مطمئن شود که منابع آب شهروندانش آلوده نمی‌شود.

یک روش جدید برای دستیابی به آب قابل مصرف، استفاده از ایستگاه‌های پمپاژ آب زیرزمینی است که می تواند از آب‌های زیرزمینی استفاده کند. البته توجه کنید که این منبع می تواند تخلیه شود و سپس به تدریج، در طول زمان تجدید شود. با این حال، بازیکنان باید مراقب باشند، زیرا آب‌های زیرزمینی ممکن است آلوده شوند و مشکلاتی را بر سر راه تامین آب شرب شهروندان ایجاد کند.

تاریخ انتشار Cities: Skylines 2، برای PC و کنسول ‌های نسل نهم سونی و مایکروسافت، ٢۴ اکتبر (٢ آبان) در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
ParsaPop_StarEzio (Spider-Man Edition)Sina7294chandlerꪖꪜꫀꪀᧁꫀᣗD.r FORDReal lemon manmarioODEmeysambParhamv-alkalineTahaicAlbert WeskerArthur morgan

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا