هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدید Forspoken به داستان و دوبلۀ ژاپنی بازی می‌پردازد

تریلر جدید Forspoken به داستان و دوبلۀ ژاپنی بازی می‌پردازد

طی رویداد توکیو گیم شو 2022 (Tokyo Game Show)، استودیوی لومینوس پروداکشنز (Luminous Productions) تریلری جدید از بازی Forspoken منتشر نمود.

پیش‌نمایش‌های اخیر بازی شیوه‌ی کاوش و سازوکار طلسم‌ها را نشان می‌دادند، اما این تریلر جدید که در ادامه قابل مشاهده است، تمرکز بیش‌تری بر داستان دارد و به دوبله‌ی ژاپنی بازی نیز می‌پردازد.

دانلود 720
دانلود 1080

بازی Forspoken داستان فری هالند (Frey Holland) را روایت می‌کند که یکی از اهالی شهر نیویورک است و به طریقی، به آتیا (Athia) مننتقل می‌شود. دست‌بندی سخن‌گو به نام کاف (Cuff) و جادویی که فری در اختیار دارد، او را در مسیرش که نبرد با تانتاهای فاسد (Tanta) است، راهنمایی می‌کنند.

تبلیغات

این تریلر لحظه‌ای را نشان می‌دهد که او میان مقابله با قدرت‌مندترین شخصیت این گروه یعنی تانتا سیلا (Tanta Sila) و نظاره کردن جنایات بریک (Break) در حق مردم بی‌گناه، دچار تردید شده است.

بازی Forspoken در تاریخ 24 ژانویه 2023 (4 بهمن 1401) برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. همچنین، بنا بر اعلام سازندگان، داستان اصلی بازی بین 30 تا 40 ساعت گیمپلی خواهد داشت. احتمال انتشار اخبار بیش‌تر در ادامه‌ی رویداد توکیو گیم شو 2022 وجود دارد.

A,shHerfeiyEmperor Nima ShamsAminPSMohsenj74Alishzmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا