هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدید God of War Ragnarok به نقدهای این اثر می‌پردازد

تریلر جدید God of War Ragnarok به نقدهای این اثر می‌پردازد

استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) و شرکت سونی در تریلری کوتاه از بازی God of War Ragnarok، خلاصه‌ای از نقدها و نظرات مثبت این اثر را به نمایش گذاشته‌اند.

بدون شک همین حالا نیز می‌توان God of War Ragnarok را یکی از به‌یادماندنی‌ترین بازی‌های این دوره خواند. اثری که فروش و استقبال بی‌نظیر از آن تقریباً مانند یک موضوع از پیش تعیین شده بود و قطعاً شروع خوبی را نیز در هر دو زمینه داشته است.

نقدهای صورت گرفته بر بازی God of War Ragnarok به سمت مثبت سنگینی می‌کنند و برای نشان دادن خلاصه‌ای از آن‌ها، سونی تریلر اختصاصی را آماده کرده است. این اثر اکشن ماجراجویی در حال حاضر در هر دو سایت معروف متاکریتیک (Metacritic) و اوپن‌کریتیک (OpenCritic)، امتیاز 94 را دارا می‌باشد که آن را با نسخۀ پیشین خود، یعنی God of War 2018، در یک سطح قرار می‌دهد.

تبلیغات

در ادامه شما را به تماشای این تریلر زیبا دعوت می‌کنیم:

دانلود 720
دانلود 1080

علاوه بر آن، همان‌طور که انتظار می‌رفت، ظاهراً در بحث فروش نیز بازی شروع خوبی را تجربه کرده و به بزرگترین عرضۀ تاریخ سری در انگلستان تبدیل شده است. بازی God of War Ragnarok در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد.

Invisible bearded userDark.knight❤GOD OF WAR❤Vahidvhman on fireEllie Terminator...Eternal...یوهانParham_ShBoogiman💙Ragnarök is here❄Godfather4224🇮🇷Jumong🇮🇷امیرEzio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا