هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدید Hogwarts Legacy به مناطق مختلف بازی می‌پردازد

تریلر جدید Hogwarts Legacy به مناطق مختلف بازی می‌پردازد

شرکت برادران وارنر (WB Game) تریلری جدید از بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان‌آزاد خود یعنی Hogwarts Legacy منتشر کرده است که بر مناطق مختلف آن تمرکز دارد.

پس از مدتی سکوت خبری، طی چند هفته‌ی اخیر شاهد نمایش‌های Hogwarts Legacy بوده‌ایم. آخرین تریلر بازی در افتتاحیه‌ی رویداد گیمزکام 2022 (Gamescom Opening Night Live) به نمایش درآمده بود.

تریلر مذکور که طی رویداد بازگشت به هاگوارتز 2022 (Back to Hogwarts) منتشر شد، در ادامه قابل مشاهده است:

تبلیغات
دانلود 720
دانلود 1080

همانطور که دیدید، ابتدای تریلر بر نشان دادن سالن‌های عمومی هر خاندان تمرکز دارد. سالن Slytherin در سیاه‌چاله‌ها و روبه‌روی دریاچه‌ی سیاه (Black Lake) قرار دارد. سالن Gryffindor در یکی از بلندترین برج‌های قلعه واقع شده است. سالن Ravenclaw از طراحی و معماری زیبایی بهره می‌برد و سالن Hufflepuff پر است از گیاهان و نور آفتاب.

بخش‌هایی از مناطق پیرامون قلعه نیز نمایش داده شده و حتی خرابه‌ای در بازی بازی وجود دارد که با الهام از پارک هری پاتر خلق شده است و یکی مأموریت‌های جانبی بازی در آن انجام می‌شود. همچنین، در پایان مشخص شد که کاربران می‌توانند حساب WB Games خود را با حساب باشگاه هواداری هری پاتر (Harry Potter Fan Club) خود یکی کنند تا از گزینه‌های بیش‌تری برای شخصی‌سازی بهره‌مند شوند.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ 10 فوریه 2023 (21 بهمن 1401) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

DARKSIRENREZAGAMERامیر حسینمتینPouyavahid gamerPC GAMERعلی(Squatlatex(Old man editionmahdi12345Mohsenj74meysambshayanhqSTARMasuod Enayatiتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Invisible bearded user

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا