هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدید Mortal Kombat 1 از شخصیت Geras رونمایی می‌کند

تریلر جدید Mortal Kombat 1 از شخصیت Geras رونمایی می‌کند

ساعاتی پیش استودیو ندررلم (NetherRealm) و شرکت برادران وارنر (.Warner Bros) با انتشار تریلری جدید از شخصیت Geras رونمایی کردند.

تبلیغات

اگرچه نامش خلاف این را نشان می‌دهد اما Mortal Kombat 1 جدیدترین بازی از فرنچایز ۳۰ ساله Mortal Kombat است. اد بون (Ed Boon)، کارگردان سری، پس از سال‌ها به تصویر کشیدن تلاش Raiden برای نجات زمین، نهایتا داستان مجموعه را به صورت کامل دچار تحول کرد.

Geras؛ محافظ زمان


Geras برای اولین بار در Mortal Kombat 11 معرفی شد. استودیو ندررلم این شخصیت را طوری طراحی کرده بود که می‌توانست زمان را هر جور که به نظرش درست می‌آمد، تغییر دهد. قابلیت قدرتمند او باعث شده بود تا بازی با وی پیچیده و در عین حال هیجان‌انگیز باشد. البته سبک مبارزه Geras مشابه و وفادار به نسخه قبل بوده و با کمی تغییر و اضافات همراه شده است. او می‌تواند دشمنانش را بگیرد، درون زمان‌ متوقفشان کند و سپس با استفاده از قدرت طوفان شن، کارشان را یک‌سره کند.

این تریلر همچنین Liu Kang، قهرمان مجموعه و خدای جدید آتش را نشان می‌دهد. هواداران ممکن است در این بازی شاهد همکاری او با Geras برای برقراری تعادل زمانی در تایم‌لاین جدید Mortal Kombat 1 باشند. اگرچه گفته می‌شود که این دو شخصیت از قوی‌ترین مبارزان این بازی هستند اما سوال بزرگ این است که قدرت‌ آن‌ها برای متوقف کردن Shang Tsung کافی است؟

در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از Geras را که تحت عنوان “The Keeper of Time” منتشر شده است، مشاهده و دریافت کنید:

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. طبق اعلام قبلی، بتای خصوصی این بازی نیز از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ آگوست (۲۷ الی ۳۰ مرداد) در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: FinalWeapon.net

تبلیغات
DARKSIRENMasterArshiaعقاب77Nemesisدکتر gsxrPro gamerمحمدامین حیدریPersian KingDanialRanjbarzadehmilad sameysambEllie Williamsbijan jokerlul-bookSoulHunTeR007IrNAshen undead the bearerStanley Kubrickmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا