هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدید Suicide Squad Kill the Justice League | آخرین حضور کوین کانروی در نقش بتمن

تریلر جدید Suicide Squad Kill the Justice League | آخرین حضور کوین کانروی در نقش بتمن

دقایقی پیش و در جریان برگزاری مراسم The Game Awards 2022، استودیوی راک‌استدی تریلر داستانی جدیدی همراه‌با تاریخ انتشار بازی کواپ Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر کرد.

از سال‌ها پیش اعلام شده بود که این بازی در جهان سری بازی‌های بتمن: آرکام جریان دارد و در این تریلر جدید سرانجام شاهد اولین نمایش بروس وین یا بتمن این‌بار روبه‌روی گروه سویساید اسکواد هستیم. هنوز اطلاعات بیشتری از نقش بتمن در این بازی اعلام نشده است، اما این بازی آخرین حضور و ادای احترام استودیوی راک‌استدی به کوین کانروی، صداپیشه‌ی افسانه‌ای شخصیت بتمن خواهد بود که ظاهرا سرنوشت نهایی این شخصیت محبوب در دنیای سری آرکام را نیز مشخص خواهد کرد.

شما می‌توانید تریلر این بازی را از یوتیوب تماشا کنید.

Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد ۱۴۰۲) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

پیش از این قرار بود این بازی در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۲ منتشر شود، اما در ماه مارس امسال اعلام شد عرضه این بازی تا فصل بهار سال ۲۰۲۳ به تأخیر افتاده است. داستان بازی در شهر متروپلیس جریان دارد و بازیکنان در دوحالت تک‌نفره یا کواپ وظیفه دارند تا با نابودی گروه ابرقهرمانی جاستیس لیگ، از نابودی جهان جلوگیری کنند.

نظر شما کاربران gsxr در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا