هاست پرسرعت
بازی

تریلر زمان عرضه بازی Crime Boss: Rockay City پخش شد

تریلر زمان عرضه بازی Crime Boss: Rockay City پخش شد

باتوجه‌به انتشار بازی Crime Boss: Rockay City در بازار، استودیو InGame تریلر زمان عرضه‌ی آن را پخش کرده است که در آن می‌توانیم صحنه‌های اکشن تیراندازی و بازیگران معروف داستان را ببینیم.

همان‌طور که در گذشته اعلام شد و در این تریلر تازه می‌توانیم مشاهده کنیم، وظیفه‌ی ایفای نقش شخصیت‌های بازی Crime Boss: Rockay City بر عهده‌ی افراد شناخته‌شده‌ای مانند مایکل مدسن، دنی گلاور، دنی ترخو، دامیون پواتیه، وانیل آیس، مایکل روکر و چاک نوریس بوده است. همچنین در ادامه‌ی تریلر می‌توانیم نگاهی جزئی به حالت‌های مختلف این ویدیوگیم داشته باشیم که شامل کمپین، بازی سریع و کوآپ می‌شوند.

بازی Crime Boss: Rockay City به‌عنوان یک اثر تیراندازی اول شخص با محوریت همکاری گروهی و کوآپ توسعه یافته است که در آن بازیکنان باید در انواع مأموریت‌های مجرمانه و سرقت شرکت کنند؛ تا درنهایت به رئیس مافیای شهر تبدیل شوند. گیم‌پلی این بازی بیشتر روی تیراندازی و اکشن زیاد تمرکز دارد. البته در برخی از موقعیت‌ها می‌توان از مخفی‌کاری استفاده کرد.

بازی Crime Boss: Rockay City هم‌اکنون ازطریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس بازیکنان کامپیوتر قرار دارد و تا ژوئن سال ۲۰۲۴ روی استیم عرضه نخواهد شد. همچنین بازیکنان کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت باید تا ماه ژوئن ۲۰۲۳ برای تجربه‌ی آن منتظر بمانند.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا