تریلر سریال ترسناک Cabinet of Curiosities منتشر شد

تریلر سریال ترسناک Cabinet of Curiosities منتشر شد

سریال ترسناک ساخت گیرمو دل تورو «Cabinet of Curiosities» در ماه اکتبر از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. این مجموعه از هشت قسمت با داستان‌های مجزا تشکیل شده است.

نتفلیکس اولین تریلر سریال ترسناک «Guillermo del Toro’s Cabinet of Curiosities» را منتشر کرده است. این سریال از هشت قسمت با داستان‌های منحصر به فرد خود که دوتا از آن‌ها از فیلم‌های گیرمو دل تورو الهام گرفته شده است در 25 اکتبر (3 آبان) منتشر خواهد شد.

دل تورو در کنار کارگردان برنده اسکار، جی. مایلز دل این سریال را ساختند. در کنار داستان‌های ترسناک دل تورو، داستان‌های دیگری که توسط تیم مجربی از نویسندگان منتخب دل تورو نوشته شده است در این سریال به نمایش گذاشته خواهد شد. دل تورو و مایلز دل به عنوان تهیه کننده نیز در ساخت این سریال فعالیت داشته‌اند.

گیرمو دل تورو درباره این سریال اینگونه گفته است:

در ساخت «Cabinet of Curiosities» تصمیم گرفتیم از واقعیت‌های دنیای پیرامون خود فراتر رویم و ناهنجاری‌ها و کنجکاوی‌های ذهن خود را به نمایش بگذاریم. ما گروهی از داستان‌ها و نویسندگان را دست‌چین و سرپرستی کردیم تا این داستان‌ها که از فضا، افسانه‌های فراطبیعی و ذهنمان الهام گرفته شده‌اند را روایت کنیم. دقیقا در زمان هالووین، این سریال که سرشار از لذت‌های بخش‌های نهفته ذهن‌های ما است، ما را به سفری در اعماق واقعیت خواهد برد.

تریلر سریال «Cabinet of Curiosities» را از اینجا تماشا کنید.

منبع: مووی‌وب

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل