تریلر سینماتیک Lies of P دشمنان، مناطق و موارد دیگر را به نمایش می‌گذارد

تریلر سینماتیک Lies of P دشمنان، مناطق و موارد دیگر را به نمایش می‌گذارد

Lies of P، اثری ARPG، سولزلایک و الهام گرفته از Bloodborne بوده و قرار است در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

با نزدیک شدن به گیمزکام (Gamescom)، تریلرها و به‌روزرسانی‌های جدیدی را در مورد تعدادی از عناوین آینده دریافت خواهیم کرد، اما به نظر می‌رسد Neowiz تریلر گیمزکام خود را برای بازی Lies of P زودتر از موعد منتشر کرده.

عنوان الهام گرفته از Bloodborne تقریباً در تک‌تک نمایش‌هایش تاکنون امیدوارکننده به نظر می‌رسد و در جدیدترین تریلر سینمایی‌اش، همچنان چشمگیر است. این تریلر اجمالی از آنچه مبارزات بازی در اختیار خواهد داشت، برخی از دشمنان و باس‌هایی که از آن‌ها عبور خواهید کرد و نواحی متنوع بازی را به نمایش می‌گذارد.

در اوایل این ماه، Neowiz اعلام کرد که Lies of P طلایی شده و پس از عرضه آن در ۱۹ سپتامبر، برای PS5 ،Xbox Series X/S ،PS4 ،Xbox One و PC در دسترس خواهد بود. یک دمو نیز از آن هم‌اکنون بر روی تمام پلتفرم‌ها در دسترس است.

https://dl.gsxr.ir/user2/video/2023/summer/y2mate.is%20-%20Lies%20of%20P%20-%20Gamescom%202023%20Trailer%20-%20How%20Many%20Lies--pVnVNGKEufk-720p-1692388650.mp4
دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل