هاست پرسرعت
بازی

تریلر فصل دوم سریال انیمیشنی Invincible

تریلر فصل دوم سریال انیمیشنی Invincible

به تازگی سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو تریلری را برای فصل دوم سریال انیمیشنی Invincible منتشر کرده است.

تبلیغات

سریال شکست‌ناپذیر (Invincible) از جمله سریال‌های انیمیشنی سرویس آنلاین آمازون پرایم به شمار می‌رود که به تازگی این سرویس آنلاین تریلری را برای فصل دوم آن منتشر کرده، فصل دومی که طرفداران بیش از دو سال منتظر آن هستند.

سریال انیمیشنی «شکست‌ناپذیر» با فصل اول خودش توانست توجه مخاطبان بسیار زیادی را جلب کند و حالا سرویس آنلاین آمازون در کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۳ اطلاعات بیشتری را درباره فصل دوم این اثر منتشر کرده که در پاییز امسال پخش خواهد شد.

تریلر تازه منتشر شده برای فصل دوم سریال «شکست‌ناپذیر» که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، لحظات مختلفی از این اثر را به نمایش در می‌آورد و در عین حال، صداپیشه‌های برجسته و با استعدادی که در آن حضور دارند را برجسته می‌کند.

این صداپیشه‌ها نیز شامل جی کی سایمونز در نقش نولان، استیون ین در نقش مارک، ساندرا اوه، ززی بیتز، والتون گاگینز، جیلین جیکوبز، زکری کوئینتو، کوین مایکل ریچادرسون و ست روگن است. ریا سیهورن، پیتر کولن، تیم رابینسون و بن شوارتز نیز تنها تعدادی از صداپیشه‌های تازه‌ای هستند که در فصل دوم سریال انیمیشنی «شکست‌ناپذیر» صداپیشگی می‌کنند.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

رابرت کرکمن خالق این سریال همانند فصل اول، مسئولیت ساخت آن را در فصل دوم دست دارد. پخش فصل دوم سریال «شکست‌ناپذیر» از تاریخ ۳ نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو شروع خواهد شد.

منبع: کولایدر

تبلیغات
Iliya77عمو کریتوسred-eyed Banished KnightYohanapriestEzio (Spider-Man Edition)هیولاKratosunitedmeysambsnowgirlAminTSLAMIR WAZOWSKIFARHADqpABDVDÆMIRIÆLIشادمن 3assassinCatalystmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا