تریلر فصل دوم سریال انیمیشنی Star Wars: The Bad Batch

تریلر فصل دوم سریال انیمیشنی Star Wars: The Bad Batch

به تازگی سرویس آنلاین دیزنی پلاس تریلری را برای فصل دوم سریال انیمیشنی Star Wars: The Bad Batch منتشر کرده است.

سریال انیمیشنی جنگ ستارگان: بد بچ (Star Wars: The Bad Batch) نسخه‌ای فرعی برای سریال انیمیشنی جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون (Star Wars: The Clone Wars) به شمار می‌رود و به تازگی نیز تریلری برای فصل دوم آن منتشر شده است.

تریلر تازه منتشر شده برای سریال انیمیشنی «جنگ ستارگان: بد بچ» نیم نگاهی از شخصیت‌های هانتر، رکر، اکو، تک، اومگا و کراس‌هیر را برای مخاطبان به نمایش در می‌آورد. در ابتدای این تریلر نشان داده می‌شود که کل جوخه در ساحلی بسیار زیبا و تماشایی در حال فرار از دست خرچنگ‌های غول‌پیکر هستند.

در نهایت نیز آن‌ها موفق می‌شوند تا با موفقیت از اینجا بگریزند و بسته‌ای که برای بدست آوردن آن به اینجا فرستاده شده بودند را با موفقیت بازپس بگیرند. در ادامه می‌توانید این تریلر تازه منتشر شده را مشاهده یا دانلود کنید.

https://dl.gsxr.ir/user2/video/2022/fall/Star%20Wars-%20The%20Bad%20Batch%20Season%202%20-%20Official%20Trailer%20-%20Disney%2B_2.mp4
دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

ریا پیرلمن (Rhea Pearlman)، واندا سایکس (Wanda Sykes) و میشل آنگ (Michelle Ang) از جمله صداپیشه‌های فصل دوم سریال انیمیشنی «جنگ ستارگان: بد بچ» به شمار می‌روند. این سریال انیمیشنی جزو آثار ساخته شده برای پخش از سرویس آنلاین دیزنی پلاس است و پخش آن از تاریخ ۴ ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی (چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱) روی این سرویس آنلاین شروع خواهد شد.

منبع: کولایدر

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل