تریلر فصل دوم سریال White Lotus

تریلر فصل دوم سریال White Lotus

به تازگی شبکه اچ‌بی‌او تریلری برای فصل دوم سریال White Lotus منتشر کرده است.

سریال نیلوفر سفید (White Lotus) اخیرا توانسته بود برای فصل اول خود چندین جایزه امی را بدست بیاورد و حالا نیز تریلری برای آن از سوی شبکه اچ‌بی‌او منتشر شده که بازیگران جدید را نشان می‌دهد.

اتفاقات فصل دوم سریال «نیلوفر سفید» بر خلاف فصل اول که در هاوایی جریان داشت، در تفرجگاهی به همین نام در سیسیلی رخ می‌دهند و جنیفر کولیج (Jennifer Coolidge) و جان گریس (Jon Gries) نقش‌های خود از فصل اول را بازآفرینی می‌کنند.

در کنار آن‌ها نیز بازیگران برجسته و جدیدی حضور دارند که شامل آبری پلازا (Aubrey Plaza)، مایکل ایمپریولی (Michael Imperioli)، اف موری آبراهام (F. Murray Abraham)،‌ ویل شارپ (Will Sharpe)،‌ تئو جیمز (Theo James) و هیلی لو ریچاردسون (Haley Lu Richardson) است.

تریلر منتشر شده برای فصل دوم سریال «نیلوفر سفید»، تنش میان کاراکترهای مختلف را به نمایش در می‌آورد و تصاویری بسیار زیبا و تماشایی از سیسیلی را به تصویر می‌کشد.

بئاتریس گرانو (Beatrice Grannò)، تام هالندر (Tom Hollander)، سیمونا تاباسکو (Simona Tabasco) و لئو وودال (Leo Woodall) از جمله دیگر بازیگران فصل دوم به شمار می‌روند. کارگردانی و نویسندگی تمام قسمت‌های فصل دوم سریال «نیلوفر سفید» را مایک وایت (Mike White) برعهده داشته است.

پخش فصل دوم سریال «نیلوفر سفید» از تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۲۲ (یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱) از شبکه اچ‌بی‌او شروع خواهد شد.

تماشای تریلر

منبع: هالیوود ریپورتر

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل