هاست پرسرعت
بازی

تریلر فصل پایانی سریال The Flash منتشر شد

تریلر فصل پایانی سریال The Flash منتشر شد

در تازه‌ترین تریلر منتشر شده از فصل پایانی سریال The Flash شاهد آخرین ماجراجویی بری آلن در قامت سریع‌ترین انسان روی کره زمین خواهیم بود.

نخستین‌بار در سال 2014 شاهد پخش سریال جذاب The Flash (فلش) از سوی شبکه CW بودیم. مجموعه‌ای تلویزیونی که طی 8 فصل گذشته شاهد فراز و فرودهای بسیاری بوده و حال پس از گذشت 8 سال به فصل پایانی این سریال رسیده‌ایم که ماجراجویی‌های بری آلن با هنرنمایی گرنت گاستین را به پایان خواهد رساند.

به مناسبت این که زمان چندانی تا پخش فصل نهم این سریال باقی نمانده است، شاهد انتشار تریلر جدیدی هستیم که اشاراتی به ماجراجویی‌های بری آلن در طی 8 فصل گذشته داشته و در نهایت نیز شاهد رویارویی او با تهدیداتی خواهیم بود که برای آخرین‌بار جهان را در معرض خطر قرار داده و سریع‌ترین انسان روی کره زمین نیز برای نجات آن قدم به میدان خواهد گذاشت.

در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده نمایید.

تبلیغات
مشاهده تریلر

فصل نهم سریال The Flash نه تنها ماجراجویی‌های بری آلن را به اتمام خواهد رساند، بلکه دنیای ارو ورس که با سریال Arrow (کماندار) در سال 2012 آغاز شده بود را نیز پایان می‌رساند. این مسئله سبب شده تا شاهد حضور شخصیت‌های دیگری از این فرنچایز تلویزیونی باشیم که می‌تواند حسن ختامی زیبا و به یاد ماندنی را برای طرفداران به ارمغان بیاورد.

فصل پایانی سریال The Flash در تاریخ 8 فوریه 2023 (19 بهمن) از طریق شبکه CW در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

Rezag1Artin_GamearKhafimitia KaramazovHadesGOD OF WAR

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا