هاست پرسرعت
بازی

تریلر فیلم All Quiet On The Western Front منتشر شد

تریلر فیلم All Quiet On The Western Front منتشر شد

تریلر فیلم All Quiet On The Western Front غم، ناامیدی و خشونت را در جبهه‌های غربی در جنگ جهانی اول به تصویر می‌کشد.

عموم طرفداران سینما فکر می‌کنند که ژانر درام جنگی در سینما به پایان خود رسیده است و دیگر نمی‌تواند ایده‌ی جدیدی را در فیلم‌های خود ارائه کند؛ اما هر چند سال فیلمی از این ژانر منتشر می‌شود که خلاف این مسئله را ثابت می‌کند و بار دیگر نشان می‌دهد که این ژانر هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

از جمله‌ی این آثار می‌توان به فیلم All Quiet On The Western Front (در جبهه‌ی غرب خبری نیست) محصول سال 2022 اشاره کرد که هم‌اکنون از نظر بسیاری از منتقدین و طرفداران در زمره‌ی بهترین فیلم‌های سال 2022 قرار دارد.

این فیلم که سومین اقتباس سینمایی از رمانی به همین نام به قلم اریش ماریا رمارک (Erich Maria Remarque) است؛ روایتگر زندگی سخت و کابوس‌وار سربازان آلمانی در جنگ جهانی اول است. تریلر این فیلم غم، اضطراب و ترسی که آن‌ها تجربه می‌کنند را به بهترین شکل به تصویر کشیده است.

تبلیغات

شما می‌توانید تریلر این فیلم را در زیر تماشا کنید.

لینک به یوتیوب

فیلم All Quiet On The Western Front به کارگردانی ادوارد برگر (Edward Berger) و با بازی فلیکس کامرر (Felix Kammerer) و دانیل برول (Daniel Bruhl) در تاریخ 28 اکتبر 2022 (6 آبان 1401) در سرویس نتفلیکس منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که هم‌اکنون این فیلم در سینماهای سراسر جهان در حال اکران است.

منبع: کولایدر

DARKSIREN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا