هاست پرسرعت
بازی

تریلر قسمت نهم فصل اول سریال House of the Dragon

تریلر قسمت نهم فصل اول سریال House of the Dragon

شبکه اچ‌بی‌او تریلری برای قسمت نهم فصل اول سریال House of the Dragon منتشر کرده که شروع رقص اژدهایان را نوید می‌دهد.

فصل اول سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) رو به پایان است و به تازگی نیز شبکه اچ‌بی‌او تریلری برای قسمت نهم فصل اول آن منتشر کرده که نوید قسمتی جذاب و تماشایی را می‌دهد.

قسمت نهم فصل اول سریال «خاندان اژدها» تحت عنوان شورای سبز (The Green Council) شناخته می‌شود و تریلر منتشر شده برای آن، بر افروخته‌تر شدن شعله‌های جدال و جنگ برای بدست آوردن تاج و تخت آهنین را نشان می‌دهد.

در این تریلر، آلیسنت برداشتی اشتباه از صحبت‌های پایانی شاه ویسریس داشته و بر این باور است که خواسته نهایی او این بوده که پسرش یعنی ایگان بر روی تخت پادشاهی بنشیند و این در حالی است که جانشین بر حق شاه ویسریس، شاهدخت رینیرا است.

تبلیغات

ادامه این تریلر همچنین کینگزلندینگ را نشان می‌دهد و سر آتو که به دنبال آن است تا با برگزاری شورای پادشاهی ایگان را به رسمیت بشناسد. این تریلر همچنین زندانی شدن رینیرا تارگرین درون یک اتاق را نیز به تصویر می‌کشد.

به تصویر کشیده شده یک بچه تارگرین در این تریلر نیز سوالات جالب‌توجهی و جذابی را برای بیننده ایجاد می‌کند. این تریلر همچنین پرواز اژدهایان را به تصویر می‌کشد و به نظر می‌رسد که رقص اژدهایان یا همان جنگ داخلی تارگرین‌ها به زودی رخ خواهد داد.

قسمت نهم فصل اول سریال «خاندان اژدها» در تاریخ ۱۷ اکتبر سال ۲۰۲۲ میلادی (دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱) از شبکه اچ‌بی‌او و همچنین سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰
KHEDER_Pro_GamerHAMIDainz

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا