هاست پرسرعت
بازی

تریلر قسمت پایانی فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها

تریلر قسمت پایانی فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها

سرویس آنلاین آمازون به تازگی تریلری برای قسمت پایانی فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها منتشر کرده است.

کمتر از یک هفته دیگر تا پخش آخرین قسمت از فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) باقی مانده و سرویس آنلاین آمازون نیز در همین راستا تریلری برای آن منتشر کرده است.

تریلر منتشر شده برای قسمت پایانی سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» نه تنها تصاویری از قسمت‌های قبلی را به نمایش در می‌آورد و لحظات مهم این سفر را به تصویر می‌کشد بلکه اشاره‌ای به اتفاقات هیجان‌انگیزی در قسمت آخر دارد، اتفاقاتی که شامل ساخت حلقه‌ها و همچنین ادامه جستجو برای پیدا کردن سائورون است.

تبلیغات

جی دی پاین (J.D. Payne) و پاتریک مک‌کی (Patrick McKay) ساخت سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» را برای سرویس آنلاین آمازون در دست داشته‌اند و از جمله بازیگران این اثر نیز می‌توان به مورفید کلارک (Morfydd Clark)، چارلی ویکرز (Charlie Vickers)، دنیل ویمن (Daniel Weyman)، بریدی سیسون (Bridie Sisson)،‌ نازنین بنیادی (Nazanin Boniadi) و تعداد زیاد دیگری اشاره کرد.

قسمت پایانی فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» در تاریخ ۱۴ اکتبر (جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین آمازون پرایم عرضه خواهد شد. این در حالی است که به تازگی فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال در کشور انگلیس نیز شروع شده اما در حال حاضر تاریخی برای پخش فصل دوم تعیین نشده است.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰
HAMIDh00manGodfather4224MHNata.expressChris redfield

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا