هاست پرسرعت
بازی

تریلر و پوسترهای جدید Expend4bles منتشر شد

تریلر و پوسترهای جدید Expend4bles منتشر شد

جیسون استاتهام و سیلوستر استالونه با Expend4bles برای دردسرهای قدیمی برگشتند.

تبلیغات

صحنه‌های اکشن این سری در تریلر جدید فیلم به شدت مهیج است. ۴ پوستر شخصیت فیلم نیز همزمان با تریلرش منتشر شده است.

این آخرین حضور استالونه در نقش بارنی راس، رهبر بی مصرف ها، در این فرنچایز است و وی گفته ترک این مجموعه حس تلخ و شیرینی دارد، هرچند این فرنچایز را به دستان خوبی، جیسون استاتهام، می‌سپارد.

فیلم اول توسط خود استالونه نوشته و کارگردانی شده و از ایده‌ای که تایم زیادی در سر داشته، نشات گرفته است. این ایده ستارگان اکشنی را گرد هم آورد که تایم زیادی بود کنار هم روی یک پرده ندیده‌ایم.

موفقیت بالای The Expendables منجر به ساخت دنباله‌ها و فرنچایز‌های زیادی شد. گرچه با شکست The Expendables 3 مخاطبین ناامید شدند، و فیلم فروش خوبی در سال ۲۰۱۴ تجربه نکرد. به دنبال این، استالونه که نیروی محرک این مجموعه بود، به دلیل اختلاف سلیقه با سازندگان فیلم، در دنباله آن بازی نکرد. به همین دلیل ساخت هر نوع فیلمی از آن متوقف شد تا اوت ۲۰۲۱ که وی همه را غافلگیر کرد و اعلام داشت ساخت فیلم چهارم شروع شده هرچند بروس ویلیس و آرنولد شوارتزنگر در آن هنرنمایی نخواهند کرد. ویلیس بدلیل مشکلات جسمی مجبور به کناره‌گیری از ایفای نقش در فیلم‌های اکشن است و شوارتزنگر بعد از بحث با استالونه علاقه‌ای برای حضور در فیلم نشان نداد.

اسکات وا این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از کرت ویمر، تاد داگرهارت، مکس آدامز، اسپنسر کوهن و دیو کالاهام ساخته و قرار است ۲۲ سپتامبر اکران شود.

شما عزیزان می‌توانید این تریلر را در ادامه از اینستاگرام و یوتیوب gsxr مشاهده کنید.

تماشا از اینستاگرام
تماشا از یوتیوب

در خلاصه این فیلم اکشن و مهیج اینگونه آمده:

نسل جدیدی از ستارگان به ستاره‌های تاپ اکشن دنیا ملحق شده تا در Expend4bles ماجراجویی کنند. جیسون استاتهام، دولف لاندگرن، رندی کوچار و سیلوستر استالونه برای اولین بار به کرتیس جکسون (فیفتی سنت)، مگان فاکس، تونی جا، ایکو اویس، جیکوب اسکیپیو، لوی ترن و اندی گارسیا ملحق شده‌اند. آن‌ها با هر سلاحی که فکرش را بکنید مسلح هستند و توانایی استفاده از آن را دارند. آن‌ها تیم دفاعی هستند که وقتی هیچ گزینه دیگری روی میز نیست، وارد عمل می‌شوند. اما تیم جدید با استایل و تکنیک جدیدشان به گونه‌ دیگری خون راه خواهند انداخت.

منبع: کولایدر

meysambمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)unitedbijan jokerFARHADqpامیر حسینLegend Killerدکتر استرنجDARKSIRENKalSein

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا