هاست پرسرعت
بازی

تریلر پیش درآمد سریال The Supernatural منتشر شد

تریلر پیش درآمد سریال The Supernatural منتشر شد

تریلر پیش‌درآمد سریال محبوب «The Supernatural» به اسم «The Winchesters» منتشر شده است و در این تریلر به رابطه عاشقانه بین والدین سم و دین اشاره شده است.

شبکه CW ترلیر سریال پیش‌درآمد «The Supernatural» را منتشر کرده است. این اسپین‌آف بیشتر بر روی رابطه عاشقانه والدین سم و دین تمرکز دارد. در سریال «The Winchesters» دریک راجر در نقش جان وینچستر و مگ دانلی در نقش ماری نقش‌آفرینی کرده‌اند، پسر آینده آن‌ها دین نیز در این تریلر دیده شده است. این سریال از تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) پخش خواهد شد.

این تریلر نشان می‌دهد که چگونه جان و ماری با یکدیگر آشنا شده و در نهایت شروع به شکار هیولاها می‌کنند. بعضی از هیولاهایی که در این سریال خواهیم دید نیز در تریلر نشان داده شده است. شخصیت دین در این سریال نقش راوی را بر عهده دارد، او داستان آشنایی مادر و پدرش را از دید خود بیان می‌کند. سازندگان سریال امیدوارند که این سریال حس آشنایی را برای طرفداران القا کند ولی در عین حال تجربه‌ای متفاوت نیز باشد.

سریال «The Supernatural» در پانزده فصل پخش شد، همچون هر سریال جدید دیگری رسیدن به این موفقیت برای سریال «The Winchesters» دشوار خواهد بود. با وجود اینکه سریال «The Winchesters» سریال تازه‌ای است باید به آن به عنوان بسط سریال «The Supernatural» نگاه کرد. این سریال تولید شد زیرا جنسن اکلس مایل بود تا داستان دنیای «The Supernatural» را گسترش دهد.

تبلیغات

خلاصه و تریلر سریال:

قبل از سم و دین، جان و ماری بودند که با شیاطین مبارزه می‌کردند. این داستان که از دید دین بازگو می‌شود، داستان آشنایی جان و ماری و تلاش آن‌ها برای نجات عشق خود و کل دنیا را بیان می‌کند.

دانلود 720
دانلود 1080

منبع: مووی‌وب

riversideDARKSIRENmeysambامیر گیمرداچ پلن دِر لیند

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا