هاست پرسرعت
بازی

تریلر گیم‌پلی جدیدی از SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake منتشر شد

تریلر گیم‌پلی جدیدی از SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake منتشر شد

عنوان SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake یک بازی پلتفرمر سه‌بعدی است و امروز تریلری 13 دقیقه‌ای از گیم‌پلی آن انتشار یافت.

ویدیویی 13 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake توسط THQ Nordic، شرکت ناشر آن، نمایش داده شد. در این تریلر می‌توانیم نگاهی به گیم‌پلی پلتفرمر، گرافیک و سبک هنری این عنوان داشته باشیم. طبق این ویدیو، بازی یاد شده روی گیر انداختن دشمنان در حباب‌ها و شکست دادن آن‌ها به صورت تن‌به‌تن تمرکز دارد.

در اواخر مردادماه، تریلری از گیم‌پلی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake در جریان مراسم بازی‌های THQ Nordic، منتشر شد. در آن تریلر، علاوه بر گیم‌پلی پلتفرمر، شاهد تعدادی از مکان‌های بازی بودیم.

تبلیغات

بازی مذکور ابتدا در مراسم THQ Nordic سال 2021 معرفی شد. این بازی توسط استودیوی Purple Lamp در حال توسعه و در اصل دنباله‌ای برای بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom با سبک گیم‌پلی مشابه است.

بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake روی کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و PC عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن تعیین نشده است.

در ادامه می‌توانید به تماشا یا دانلود گیم‌پلی 13 دقیقه‌ای این بازی بپردازید:

دانلود 720
دانلود 1080
El Diablomeysambsaeed Kh(Squatlatex(Old man editionامیر حسینAlbertDr.Pyro

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا