هاست پرسرعت
بازی

تریلر گیم‌پلی Gotham Knights با محوریت Harley Quinn فردا منتشر خواهد شد

تریلر گیم‌پلی Gotham Knights با محوریت Harley Quinn فردا منتشر خواهد شد

به تازگی مشخص شد که شخصیت Harley Quinn قرار است یکی از آنتاگونیست‌های بازی Gotham Knights باشد. فردا قرار است اولین تریلر گیم‌پلی از یک باس فایت با Harley Quinn منتشر شود.

برای مدتی طولانی تنها شخصیت‌های Mr. Freeze ،Penguin و Court of Owls به عنوان آنتاگونیست‌های رسمی بازی Gotham Knights معرفی شده بودند. با این حال در جریان رویداد Gamescom بود که تریلری با محوریت شخصیت‌های منفی جدید از این بازی منتشر شد. در این تریلر شاهد رونمایی از Harley Quinn و Clayfacec بودیم.

این طور که به نظر می‌رسد این تریلر تنها محتوای مرتبط با شخصیت‌های شرور جدید نیست. چرا که فردا قرار است در قالب یک تریلر گیم‌پلی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از Harley Quinn باشیم. این تریلر گیم‌پلی قرار است به نمایش یکی از باس فایت‌های Harley Quinn بپردازد. در این تریلر قرار است شخصیت Nightwing به مبارزه با Harley Quinn بپردازد.

تبلیغات

پیش از این تنها از باس فایت Mr. Freeze رونمایی شده بود، با این حال آن نمایشی بسیار کوتاه بود. باید دید که آیا تریلر گیم‌پلی Harley Quinn گسترده‌تر خواهد بود یا خیر. برخی از طرفداران معتقدند که بازی Gotham Knights تا کنون بیش از حد به نمایش جوانب مختلف خود پرداخته و باید موارد بیشتری را برای برملا ساختن در جریان خود بازی نگه دارد.

بازی Gotham Knights در تاریخ 21 اکتبر 2022 (29 مهر 1401) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. نسخه‌های نسل هشتمی این بازی به خاطر محدودیت‌های سخت‌افزاری لغو شدند.

meysambEl Diabloامیر گیمرناتی گادامیر حسینEllie Terminatorموای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا