هاست پرسرعت
بازی

تریلر گیم‌پلی Wo Long: Fallen Dynasty را مشاهده کنید

تریلر گیم‌پلی Wo Long: Fallen Dynasty را مشاهده کنید

سرانجام استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) تریلر گیم‌پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty را به اشتراک گذاشت که مبارزات مرگبار آن را به نمایش می‌گذارد.

Wo Long توسط تهیه‌کنندۀ Nioh، فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، و تهیه‌کنندۀ Bloodborne، ماساکی یاماگیوا (Masaaki Yamagiwa)، در دست ساخت قرار دارد. این عنوان مخاطب را به سه پادشاهی چین خواهد برد که تحت تاخت و تاز شیاطین قرار گرفته‌اند. شما در نقش یک سرباز بی‌نام قرار خواهید گرفت که در اواخر عصر «هان» برای بقاء تلاش می‌کند.

تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود 720
دانلود 1080

مدتی پیش، در طی یک مصاحبه با IGN، آقای یاسودا در مورد پیش‌زمینه داستانی و مبارزات این بازی گفت:

Wo Long: Fallen Dynasty در زمان شورش Yellow Turban، عصر سه پادشاهی (Three Kingdoms) و اواخر سلسله‌ی هان در چین جریان دارد؛ جایی که شاهد جنگ‌های تاریک و عظیم بودیم و آن دوران، دوران جنگ، مرگ و نابودی بود. زمانی که مردم در قالب گروه‌ها و اجتماعات مختلف، به نبرد با یکدیگر می‌پرداختند. چنین پیش‌زمینه‌‌ای برای یک بازی سولز لایک بسیار مناسب است. به لطف وقوع بازی در چین، شاهد دنیایی به مراتب وسیع‌تر نسبت به آثار قبلی خودمان، که در ژاپن روایت می‌شدند، هستیم. این گستردگی و عظمت باعث شده ما بتوانیم دنیایی سیاه‌تر و جدی‌تر را به تصویر بکشیم.

تبلیغات

این موضوع در مورد سختی و چالش بازی نیز صدق می‌کند. بدون هیچ شکی، بازی Wo Long: Fallen Dynasty عنوانی بسیار سخت و چالش‌برانگیز‌ است. اما ما این بار از روش‌ها و ابزار‌های مختلفی استفاده کرده‌ایم تا چالش و سختی مبارزات، به مراتب لذت‌بخش‌تر از آثار قبلی Team Ninja باشد.

شخصیت اصلی بازی، یک نیروی نظامی داوطلب است که نقش مهمی در داستان بازی ایفا می‌کند و البته مخاطبان می‌توانند کاملا او را شخصی سازی کنند.

آقای یاماگیوا در مورد مبارزات چنین می‌گوید:

مبارزات (Combat)، بسیار سریع و با ریتم تند خواهند بود و در حین مبارزه، مخاطبان می‌بایست بین دو فاز دفاعی و تهاجمی مدام جابه‌جا شوند. شخصیت اصلی بازی قابلیت پریدن را دارد و حرکات و حملات او سریع‌تر از سری Nioh است، اما از آن‌ جایی که ما می‌خواستیم حس واقعی کنترل یک انسان حفظ شود، شاهد حرکات غیر معقول از طرف شخصیت بازی نیستیم. از لحاظ ریتم مبارزات، می‌توان گفت که این بازی، نقطه‌ی میانی دو سری Nioh و Ninja Gaiden است.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در اوایل سال 2023 برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و PC عرضه خواهد شد. این عنوان در روز عرضه روی سرویس گیم پس نیز قرار می‌گیرد. شما از طریق این نشانی می‌توانید تریلر رونمایی بازی را مشاهده کنید.

El Diablo77Javad.StarCorvoexampleSoulA,shmeysambDARKSIRENalucardkojemi(Squatlatex(Old man editionJin sakaiM.KhfarshadxSaleh ram 4 gamerMMYKINGتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Ahmad_TRTlou part 2 game of the centurymore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا