تست پورشه ۹۱۱ توربو S در اتوبان با سرعت فراتر از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت!

تست پورشه ۹۱۱ توربو S در اتوبان با سرعت فراتر از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت!

پورشه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۱.۲ با برخی تغییرات ملایم راهی اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان شده است تا تست پرفورمنس فوق‌العاده خود را انجام دهد.

این پورشه ۹۱۱ توربو S که مشاهده می‌کنید از سیستم اگزوز IPE استفاده می‌کند و در ویدئو به تغییرات دیگری اشاره نشده است. بر اساس آنچه در ویدئو بیان می‌شود این خودرو ۴۵۸۰ اسب بخار قدرت دارد که البته به وضوح ناشی از اشتباه تایپی است. همان‌طور که می‌دانید نسخه استاندارد محصول پرفورمنس پورشه به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو با ۵۷۲ اسب بخار قدرت مجهز است.

در زمان تست پورشه ۹۱۱ توربو S خودروهای زیادی در اتوبان حضور ندارند و بنابراین راننده می‌تواند چندین بار به سرعت‌های بالا برسد. در واقع راننده مدت‌زمان زیادی را با سرعت بالای ۲۰۰ کیلومتر در ساعت رانندگی می‌کند و استفاده از سیستم اگزوز جدید نیز باعث تولید صدای گیراتری می‌شود. با توجه به صدای منتشر شده باید گفت خودرو صدای ناراحت کننده‌ای ندارد و بر لذت سواری با پورشه می‌افزاید. توربو S از سیستم فرمان پذیری تمامی چرخ‌ها و همچنین سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد و حتی در سرعت‌های بسیار بالا نیز پایداری قابل‌توجهی دارد. استفاده از کد ۹۹۱.۲ برای پورشه ۹۱۱ به معنی نسخه فیس لیفت این خودروست و باید گفت نسخه توربو S نیز به عنوان مدل سال ۲۰۱۷ معرفی شد. نسخه قبلی این خودرو ۵۵۲ اسب بخار قدرت داشت که در زمان فیس لیفت به ۵۷۲ اسب بخار رسید.

جدیدترین نسل پورشه ۹۱۱ توربو S در مارس ۲۰۲۰ معرفی شده است و می‌تواند در عرض ۲.۶ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت را ثبت کند. تنها گیربکس در دسترس برای این خودرو از نوع ۸ سرعته دوکلاچه است و از جمله ویژگی‌های آیرودینامیکی آن می‌توان به فلپ های خنک کننده تطبیقی در جلو و بال عقب بزرگ اشاره کرد. ترمزهای کامپوزیت سرامیکی و مدیریت سیستم تعلیق فعال پورشه نیز جزو تجهیزات استاندارد این نسل توربو S هستند. ژرمن‌ها در حال حاضر به‌روزرسانی کل خانواده ۹۱۱ را در دستور کار قرار دارند. این خودرو اگرچه از تغییرات ظاهری حداقلی سود خواهد برد اما در کابین پشت آمپرهای دیجیتالی ارائه خواهند شد و اگرچه هنوز خبری از جزئیات قوای محرکه منتشر نشده است اما مدل قبل فیس لیفت شده همان‌طور که گفتیم با پیشرانه قوی‌تر معرفی شد. ما انتظار داریم تریم استاندارد کررا قبل از پایان سال جاری معرفی شد اما شاید نسخه فیس لیفت ۹۱۱ توربو را تا سال ۲۰۲۴ نبینیم زیرا پورشه نسخه‌های فیس لیفت محصولاتش را با تأخیر معرفی می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۴۲ رای

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل