هاست پرسرعت
خودرو

تشکیل لیست انتظار سه ساله برای خرید لامبورگینی روئلتو!

تشکیل لیست انتظار سه ساله برای خرید لامبورگینی روئلتو!

لامبورگینی اعلام کرد تمامی نسخه‌های سوپرکار ۱۲ سیلندر روئلتو تا اواخر سال ۲۰۲۶ فروخته شده‌اند و لیست انتظار سه ساله‌ای برای این خودرو تشکیل شده است.

این خودروساز ایتالیایی چند ماه پیش از جایگزین آونتادور مشهور رونمایی کرد. اولین نسخه‌های روئلتو نیز اواخر سال ۲۰۲۳ به دست مشتریان رسیدند و نشان دادند که استارتی فوق‌العاده را زده‌اند زیرا لامبورگینی تائید کرده لیست انتظار بسیار طولانی‌ای برای خرید محصولات پرچم‌دارش وجود دارد.

لامبورگینی با انتشار آمار فروش سال ۲۰۲۳ خود می‌گوید بیش از ۱۰ هزار خودرو را در ۱۲ ماه به فروش رسانده و رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرده است. اگرچه چنین رکوردی احساس‌برانگیز به نظر می‌رسد اما زمانی که بدانید روئلتو قبلاً تا اواخر سال ۲۰۲۶ پیش‌فروش شده بیشتر تحت تأثیر عملکرد این برند قرار خواهید گرفت. در واقع اگر فردی بخواهد سوپرکار هیبریدی لامبورگینی را امروز سفارش دهد آن را تقریباً تا ۳ سال آینده تحویل نخواهد گرفت.

ذکر این نکته مهم است که لامبورگینی در حال حاضر نسخه Core روئلتو را به فروش می‌رساند و در آینده نسخه‌های اسپرت تر و سفارشی این خودرو نیز معرفی خواهند شد اما این امر در زمانی که تقاضا بسیار بالاست انجام نمی‌شود. اگر به یاد داشته باشید، ایتالیایی‌ها هفت سال پس از معرفی آونتادور بود که نسخه داغ‌تر سوپر ولوچه جوتا LP770-4 را عرضه کردند و شاید چنین اتفاقی برای روئلتو SVJ نیز بیفتد. لامبورگینی انتظار دارد روئلتو نقشی حیاتی در رشد این خودروساز در سه بازار مهمش بازی کند. آمریکا همچنان بزرگ‌ترین بازار ایتالیایی‌ها محسوب می‌شود و پس از آن نیز کشورهای آلمان و چین قرار دارند. سال قبل شاسی‌بلند اوروس پرفروش‌ترین محصول این خودروساز لقب گرفته و پس از آن نیز هوراکان قرار دارد. همچنین در سال ۲۰۲۳ تعداد ۱۲ دستگاه آونتادور به دست مشتریان رسیده هرچند هنوز آمار تولید و فروش نسخه‌های اولیه روئلتو منتشر نشده است

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۶ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا