هاست پرسرعت
بازی

تصاویری از رابط کاربری PS VR2 منتشر + اطلاعات جدید

تصاویری از رابط کاربری PS VR2 منتشر + اطلاعات جدید

دقایقی پیش، شرکت سونی اطلاعات و تصاویر جدیدی از دستگاه واقعیت مجازی جدید خود، یعنی PS VR2، به اشتراک گذاشت.

با نزدیک شدن به عرضۀ دستگاه واقعیت مجازی PS VR2، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری حول آن هستیم. امروز پلی استیشن و سونی تصاویری از رابط کاربری و اطلاعاتی حول دسترسی بهتر به اشتراک گذاشتند. در ادامه تصاویر منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

سونی در کنار انتشار تصاویر فوق اعلام کرد که PS VR2 به لطف دوربین‌های تعبیه شده روی هدست، این قابلیت را به شما می‌دهد که بدون برداشتن هدست اطراف خود را ببینید. این قابلیت تحت عنوان See-Through معرفی شده است. همچنین، شما می‌توانید محیط اطراف خود را با بهره‌گیری از دوربین‌ها اسکن کرده و مناطق خطرناک را مشخص کنید تا دستگاه به شما اخطار دهد.

از سوی دیگر، بازی‌های واقعیت مجازی روی این دستگاه شامل دو حالت VR Mode و Cinematic Mode می‌شوند:

VR Mode

تبلیغات

در حالت VR، گیمرها می‌توانند محتویات و محیط بازی را به صورت 360 درجه‌ای تجربه کنند و تمامی محتویات در رزولوشن 4000×2040 HDR به نمایش در خواهند آمد (برای هر چشم 2000×2040). نرخ فریم نیز بین 90 تا 120 هرتز خواهد بود.

Cinematic Mode

این حالت به پلیرها اجازه می‌دهد تا رابط کاربری، بازی‌هایی که واقعیت مجازی نیستند و انواع دیگر سرگرمی تصویری را روی یک صفحۀ سینمایی مجازی مشاهده کنند. محتویات در این حالت با رزولوشن 1920×1080 به نمایش در خواهند آمد.


در نهایت، سونی اعلام کرد که به زودی اطلاعاتی حول تاریخ عرضه و قیمت به اشتراک گذاشته خواهد شد.

A,shDARKSIRENMamad_raizerTlou part 2 game of the centuryOld blacksmithRAGNARÖKmarioHerfeiyEmad-Martianگیمری عادیBlackCityآگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)samulmohammad reza gamerAlbertmeysambM.MTDarkGod...Eternal...Emperor Nima Shamsmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا