هاست پرسرعت
بازی

تصاویری از سریال Mr. and Mrs. Smith منتشر شد

تصاویری از سریال Mr. and Mrs. Smith منتشر شد

تصاویر سریال Mr. and Mrs. Smith که ریبوتی از فیلمی به همین نام و با هنرنمایی برد پیت و آنجلینا جولی می‌باشد، منتشر شده است.

تبلیغات

فیلم اکشن، کمدی و عاشقانه Mr. & Mrs. Smith (آقا و خانم اسمیت) در سال ۲۰۰۵ به کارگردانی داگ لیمان و به سبب بهره‌گیری از ستارگان مشهوری همچون برد پیت و آنجلینا جولی با واکنش مثبت مخاطبین مواجه شد و فروشی بالغ بر بیش از ۴۸۰ میلیون دلار را در گیشه به ثبت رساند. از آن زمان تاکنون بحث ساخت دنباله یا ریبوت آن مطرح بوده که در نهایت پس از گذشت ۱۸ سال قرعه به نام کمپانی آمازون افتاده که ریبوت آن را این بار به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی تولید نماید.

سریال Mr. & Mrs. Smith که پروسه تولید خود را توسط کمپانی آمازون پشت سر گذاشته است، از زوج دونالد گلاور و مایا ارسکین در قامت آقا و خانم اسمیت جدید بهره می‌برد. بازیگرانی که تفاوت‌های بسیاری با برد پیت و آنجلینا جولی داشته و شاید که بتوانند شیمی منحصر به فردی را در سکانس‌های جنگ و دعوای خود برای مخاطبین به ارمغان بیاورند.

حال نیز تصاویر جدیدی از این مجموعه تلویزیونی منتشر شده که این زوج را در مکان‌های جدیدی نسبت به فیلم نمایش می‌دهد. بدین معنا که احتمالاً در کلیت همچنان شاهد داستان ۲ مامور ویژه‌ای باشیم که به صورت مخفیانه برای دولت کار کرده و این مسئله را از یکدیگر پنهان کرده‌اند و در پس زمینه، مواجه آن‌ها با هویت‌های مخفی‌شان به شیوه متفاوتی به تصویر کشیده شده باشد.

در ادامه می‌توانید به مشاهده این تصاویر بپردازید.

در کنار حضور دونالد گلاور و مایا ارسکین به عنوان نقش‌های اصلی، بازیگران دیگری همچون پارکر پوزی، پل دینو و جان تورتورو نیز در این ریبوت تلویزیونی حضور خواهند داشت.

سریال Mr. & Mrs. Smith در ماه نوامبر از طریق سرویس پرایم ویدیو پخش خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: کولایدر

داچ پلن دِر لیندcactusOld fashion GAMERSina729477مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)nobodyمردی از مادری فرانسوی و پدر ایتالیاییSirAmirپین هدO2StalkerkiaAmir_NNEzio (Spider-Man Edition)(ThomasAngelo(Born in vigiatoTop G ( حبس شده در منزل )پاتریکمحمد حسین کریمیDARKSIRENmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا